Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze

#1

Dobry,

Mam problem z modelami po edycji w blenderze 2.78. Mianowcie chciałem poprawić siedzenia, i o ile w blenderze wszystko wygląda względnie dobrze:

[Obrazek: DyonZKs.png]
[Obrazek: 2x0CMBW.png]

To w omsi jakby (te zmienione elementy) się wyswietlały na odwrót.

[Obrazek: h5Orq1f.jpg]
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2017, 02:05 przez Sebek821.)

Tak zadałeś precyzyjnie pytanie, opisałeś konkretnie problem, zaznaczyłeś owe błędy... Że aż nie wiem co odpisać.

( Tak na marginesie - opcja Smooth;) )
Odpowiedz

#3

Zaznacz lub odznacz opcje flip normals przy eksporcie do x.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#4

Ewentualnie jak są zaznaczone obiekty, to można kliknąć W w trakcie edycji i wybrać "Flip normals", też działa;)
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#5

Gorzej jeżeli je połączył, to wtedy w opcji edit musi zaznaczać osobno ściany i tak jak mówisz... W -> flip;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości