Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze |
Dobry,
Mam problem z modelami po edycji w blenderze 2.78. Mianowcie chciałem poprawić siedzenia, i o ile w blenderze wszystko wygląda względnie dobrze: ![]() ![]() To w omsi jakby (te zmienione elementy) się wyswietlały na odwrót. ![]()
Tak zadałeś precyzyjnie pytanie, opisałeś konkretnie problem, zaznaczyłeś owe błędy... Że aż nie wiem co odpisać.
( Tak na marginesie - opcja Smooth ![]()
Zaznacz lub odznacz opcje flip normals przy eksporcie do x.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Gorzej jeżeli je połączył, to wtedy w opcji edit musi zaznaczać osobno ściany i tak jak mówisz... W -> flip
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |