| Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze |
Dobry,
Mam problem z modelami po edycji w blenderze 2.78. Mianowcie chciałem poprawić siedzenia, i o ile w blenderze wszystko wygląda względnie dobrze: ![]() ![]() To w omsi jakby (te zmienione elementy) się wyswietlały na odwrót.
Tak zadałeś precyzyjnie pytanie, opisałeś konkretnie problem, zaznaczyłeś owe błędy... Że aż nie wiem co odpisać.
( Tak na marginesie - opcja Smooth )
Zaznacz lub odznacz opcje flip normals przy eksporcie do x.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Gorzej jeżeli je połączył, to wtedy w opcji edit musi zaznaczać osobno ściany i tak jak mówisz... W -> flip
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: DyonZKs.png]](http://i.imgur.com/DyonZKs.png)
![[Obrazek: 2x0CMBW.png]](http://i.imgur.com/2x0CMBW.png)
)

![[Obrazek: 76561198117779318.png]](http://steamsignature.com/profile/polish/76561198117779318.png)