Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Zmiany w Regulaminie - propozycje Użytkowników

#1

Zakładam ten wątek, gdyż w najbliższych tygodniach będziemy przeprowadzać zmiany w Regulaminie (i nie będą to tym razem zmiany tylko kosmetyczne) a także w Taryfikatorze. Jest to ze sobą oczywiście ściśle związane.

Co do zmian, całkowicie zreorganizujemy system ostrzeżeń na Forum, na razie przedstawię to ogólnikowo, gdyż na szczegóły jeszcze za wcześnie:
-> trójstopniowość kar (następujące po sobie: ostrzeżenie słowne, ostrzeżenia niskoprocentowe, ostrzeżenia normalne) + informowanie poprzez PW o ich otrzymaniu;
-> ogólnodostępny i opisany taryfikator;
-> wyszczególnione punkty o zasadach postępowania w przypadku multikont oraz zmiany nicku;
-> pewna kosmetyka (np. dopisanie wyjątku jeśli chodzi o linki referencyjne).

Przyjęte zasady mają ujednolicić decyzje podejmowane przez Załogę Forum oraz zwiększyć przejrzystość nadawania ostrzeżeń.

Jako, że Regulamin powinien być zmieniany jak najrzadziej, zwracam się do Was już teraz z pytaniem, czy macie do niego jakieś propozycje. Chodzi stricte o konkretne zapisy w Regulaminie, nie o propozycje dotyczące reform czy zmian, takowe powinny być zgłaszane w odrębnych wątkach.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

 Podziękowania za post: Magister(+1)
Odpowiedz

#2

Jestem za trójstopniowością, a także lekkim ograniczeniem instabananów dla świeżaków na SB. Fakt, są trochę tępi nowi ludzie co do nas przychodzą i piszą, ale od czegoś trzeba zacząć, zachęcić do uczestniczenia w forum, w SB.
Taryfikator -> tak. Więcej nie trzeba pisać
Multikonta... Kto zakłada multikonto i zostanie przyłapany = instabanan. Proste
W kosmetyce nie wypowiem się bo nie wiem co jeszcze można zmienić
[Obrazek: uAJckdc.png]
 Podziękowania za post: Magister(+1)
Odpowiedz

#3

Teraz moja uwaga. Mam zastrzeżenie do §7 punktu 7.5. Jeśli w domu jest jeden komputer, z którego korzysta kilka osób administracja przewiduje karę za założenie konta na jednym komputerze i Adresie IP. Co w sytuacji, gdy w domu tym jest więcej niż 1 użytkowników forum i chcą oni założyć osobne konta. Proponuję karę przewidzianą w regulaminie za konta z jednego adresu e-mail.
Procesor: -
RAM: -
Karta Graficzna: -
System Operacyjny: -

https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08
Odpowiedz

#4

Są dwa wyjścia z tej sytuacji:
- uprzedzenie administracji o drugiej rejestracji z tego samego komputera / adresu IP;
- mail na adres administracyjny po fakcie zbanowania.

Jeśli ktoś napisze, widać, że zależy mu na kontach i zwykle nie robimy problemu. Regulamin tutaj niewiele ma do rzeczy. Każdy kto wykaże odrobinę inicjatywy i nie popełnia wielu błędów - ma dostęp do Forum.

(29.01.2016, 14:18)rurkowiec napisał(a): Proponuję karę przewidzianą w regulaminie za konta z jednego adresu e-mail.

Założenie dwóch kont na jeden adres e-mail jest niemożliwe.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#5

Dlatego proponuję ujęcie tego w regulaminie. W sensie to uprzedzanie o kilku kontach.
Procesor: -
RAM: -
Karta Graficzna: -
System Operacyjny: -

https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08
Odpowiedz

#6

Dopisano.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#7

Uwaga do punktu 6.2 regulaminu:
Czy oprócz "Zasad otrzymywania poszczególnych rang" zostaną opisane również "profity wynikające z przynależności do nich"? Nie żebym koniecznie chciał wiedzieć, jakie przywileje mają najaktywniejsi użytkownicy, ale jeśli punkt został sformułowany w ten sposób, to jakaś informacja powinna się pojawić.:)
Odpowiedz

#8

Nie wiem czy akurat w tym miejscu jest to konieczne.
Wszystko jest dokładnie opisane przez @skawka tutaj.
Ewentualnie taką informacje można również dla jasności dodać do wątku: Rangi na forum. . .
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#9

Właśnie ten drugi przytoczony przez Ciebie wątek jest podpisany pod "KLIK" w regulaminie i tam brakuje takiej informacji. Uważam, że dobrze by było albo podpiąć wątek "Sprawa rang..." w dziale Ogłoszenia, albo właśnie dodać do "Rangi na forum..." kwestie związane z pojemnością skrzynek i rozmiarami załączników. Ale to tylko moja propozycja.:)
Odpowiedz

#10

Jasne, miałem dopisać te informacje do tamtego wątku, ale zapomniałem. Za chwilę się poprawię.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości