Zmienna czcionka na wyświetlaczu wewnętrznym | |||
Witam.
![]() Tworzę nową czcionkę na wyświetlacze wewnętrzne w autobusach. Wzoruję się na berlińskim systemie firmy Gorba, ale z tego co wiem, takie urządzenia można spotkać m. in. w krakowskich Bombardierach. Chciałbym odwzorować zmianę czcionki w zależności od długości wyświetlanej nazwy przystanku. Litery w tym kroju są stosunkowo szerokie i komunikat o długości większej niż 16 znaków nie mieści się na wyświetlaczu. Wtedy szerokość liter się zmienia, a w kontekście OMSI, wyświetlana jest czcionka z innego pliku. Wiadomo, że aby uzyskać taki efekt, należy pogrzebać w skryptach. Oto już edytowany przeze mnie fragment, który najprawdopodobniej odpowiada za odświeżanie wyświetlacza: Kod: {macro:IBIS_LCD-refresh} S.$.IBIS_cabindisplay odpowiada za czcionkę z szerokimi literami, a S.$.IBIS_cabindisplay2 za tę z wąskimi literami. Obie są wpisane w plik .cfg odpowiedniego pojazdu: Kod: 6 Obecnie efekt jest taki, że przystanki szeroką czcionką wyświetla, a wąską nie. Pod mesha "DL_Innenanzeige.o3d" (wyświetlacz wewnętrzny) podpięta jest TextTexture o numerze 6, czyli domyślnie z szeroką czcionką. Czy dałoby się jakkolwiek podpiąć drugą TextTexture (o numerze 13) do tego samego obiektu? Jeśli nie, czy dałoby radę zaimplementować zmienność czcionek w ramach jednego obiektu w jakiś inny sposób? Z góry dziękuję za odpowiedź. ![]()
Zdubluj obiekt wyświetlacza i w tym drugim daj id tekstury tekstu 13. Ponadto dopisz do każdego [visible] i pod jednym dopisz waskie a pod drugim szerokie (albo jak ci wygodnie) i pod tym 1.
Kod: [visible] Kod: 1 (S.L.waskie) 0 (S.L.szerokie) Kod: 0 (S.L.waskie) 1 (S.L.szerokie)
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |