| [usunięto] Animowany obiekt dymu. |
|
Przedstawiam Wam dzisiaj dzieło NightHauler'a, który na moją prośbę wykonał tytułowy, animowany obiekt dymu.
Jestem mu bardzo wdzięczny i zazdroszczę umiejętności, ale do rzeczy:
- Obiekt dymu może być ustawiony w dowolny miejscu w edytorze, gdyż jest to obiekt scenerii,
- Dym uruchamia się, gdy temperatura w grze wynosi 10 lub mniej stopni Celsjusza (dla zaawansowanych: można zmienić w skrypcie),
- Aby dym poprawnie działał należy wejść w opcje gry i przejść do zakładki Grafika. Następnie ustawić:
![]() A tak prezentuje się dym w akcji:
![]() Pobierz (oczywiście zawartość umieścić w folderze Sceneryobjects):
http://hostuje.net/file.php?id=a3998bdbb...3d6b74663d
PS. Zastanawiasz się czy to wpływa negatywnie na FPS'y? Ziomuś, co ty? Wiedziałeś, że podstawowe, niemieckie domy w OMSI 2 mają już lekki podmuch dymu z komina? Nie? Dotąd z tym żyłeś więc z tym dymem też przeżyjesz .Dym jest jak najbardziej niefpsożerny.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |

![[Obrazek: 86576913931453016365.jpg]](http://hostmat.eu/images/86576913931453016365.jpg)
![[Obrazek: 97970159139939099598.gif]](http://hostmat.eu/images/97970159139939099598.gif)
.