| [usunięto] Dalszy rozwój Zalesia...czyli Szaqql dłubie bez końca... |
|
Cześć wszystkim.Z tej strony "ten co zaczyna mapy, a nie potrafi skończyć" - (taki "mapperski" odpowiednik "autobusowego" @nick'a™
).Teraz o projekcie: Nowe info: Kliknij tutaj No to teraz czas na screeny: A teraz się módlcie lub składajcie ofiary "Najwyższemu" albo róbcie co tam chcecie, żebym tego nie porzucił ![]()
No, mapa super, tylko prosimy, nie porzucaj projektu, bo potrafisz dobrze zrobić mapę, a ty chyba masz niskie mniemanie o sobie, że porzucasz świetne projekty.
Klonowice były, jak na swoje czasy, bardzo udanym projektem i trochę po nich sobie pojeździłem, dlatego bardzo fajnie jest słyszeć, że zabierasz się za dopieszczenie tej mapy, bo faktycznie - jak na dzisiejsze standardy jest już mocno przestarzała. Co do jakości twoich map, jestem spokojny. Ale cóż, mam nadzieję, że akurat tego projektu nie porzucisz
. Bo takie coś nas - wyczekujących na projekt - boli, zwłaszcza kiedy to coś, co ma powstać trzyma poziom. A trzyma, więc trzymam kciuki :3
Wygląda to kozacko, ale moim zdaniem powinieneś wydać całe miasto od razu - taki polski Winsenburg. Inaczej w pierwszej wersji wszyscy zakatują linię 23 do znudzenia i nawet jeśli ją poprawisz czy coś w kolejnej odsłonie, to wszyscy się rzucą na nową linię, bo jest nowa. Jeśli wydasz całe miasto od razu, to będzie jak z Winsenburgiem, gdzie do tej pory chyba jeszcze nie objechałem wszystkich tras, ale jak mi się znudzi jazda po wsiach to wrzucam na wyświetlacze Betriebsfahrt i jadę na drugi koniec miasta trzaskać kółka po śródmieściu. Nie ma tego na żadnej polskiej mapie, nad czym ubolewam, jakaś namiastka tego występuje w Kuszynku, ale to wciąż nie to.
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
No musze przyznać że wygląda świetnie
jedyne co zauwazylem do poprawy, to sieć trakcyjna Na łuku idzie od słupa do słupa prosto a nie równo z torem![]() static.panoramio.com/photos/large/66579490.jpg tu widać o co mi chodzi :p
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700 RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz MOBO: MSI B650 GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB D: 2 TB Kingston KC3000
Człowieku OPAMIYNTEJ się
![]() Fyfnosto mapa robisz efektów nie widac ![]() Nie no widza że trzeba będzie wrócić do Omsi Omsi,bo coś się ciekawego dzieje. Jedno ALE : Dać kibla na tory zamiast tego parowcaPozdrawiam Grześ
Szkoda że łuki na skrzyżowaniu i na pętli są takie ciasne, żeby zmieścić się przegubowcem trzeba będzie dać "nura" po prąd przed wykonaniem skrętu.
Da się zrobić trochę większe? Coś pomiędzy Twoim remake'em a damiana28.
Dla mnie to jest spoko, przynajmniej jakaś trudność, a nieraz się zdarza w rzeczywistości, że autobus musi zjechać na przeciwległy pas, żeby się wyrobić na zakręcie
![]() Co do samej mapy jeszcze, napiszę krótko: oby została wydana
Aragok napisał(a):No musze przyznać że wygląda świetnie Ta sieć trakcyjna jest wbudowana w splin toru. Goppel napisał(a):Wygląda to kozacko, ale moim zdaniem powinieneś wydać całe miasto od razu - taki polski WinsenburgZ tym to będzie ciężko...zobaczy się jak będzie szło podczas budowy samego miasta. BijMiePapuciem napisał(a):Jedno ALE To co jest pokazane to tylko statyk do screena :p a "klop" jest fpsożerny. 'SanJose napisał(a):Szkoda że łuki na skrzyżowaniu i na pętli są takie ciasne, żeby zmieścić się przegubowcem trzeba będzie dać "nura" po prąd przed wykonaniem skrętu.To co widać zostaje.Sterując myszką wjeżdżając Lionsem G na przeciwległy pas mieszczę się bez problemu na skrzyżowaniach - na kierownicy skręca się łatwiej, więc po pierwsze to trochę doda realizmu, po drugie niektórzy lubią się nakręcić kierownicą i jest ok. Na mieście będzie szerzej bo będą przerabiane istniejące skrzyżowania. |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |


).![[Obrazek: 00624386889092046565.png]](http://hostmat.eu/images/00624386889092046565.png)
![[Obrazek: 61093017114139553101.png]](http://hostmat.eu/images/61093017114139553101.png)
![[Obrazek: 45940924938921469202.png]](http://hostmat.eu/images/45940924938921469202.png)
![[Obrazek: 04006874172694630462.jpg]](http://hostmat.eu/images/04006874172694630462.jpg)
![[Obrazek: 01803629935023597352.jpg]](http://hostmat.eu/images/01803629935023597352.jpg)
![[Obrazek: 11793710045500884796.jpg]](http://hostmat.eu/images/11793710045500884796.jpg)
![[Obrazek: 52700539564791611125.jpg]](http://hostmat.eu/images/52700539564791611125.jpg)
![[Obrazek: 33638559617395280160.jpg]](http://hostmat.eu/images/33638559617395280160.jpg)
![[Obrazek: 14794807406928604725.jpg]](http://hostmat.eu/images/14794807406928604725.jpg)
![[Obrazek: 78756925291769875455.jpg]](http://hostmat.eu/images/78756925291769875455.jpg)
![[Obrazek: WHCRq1g.jpg]](http://i.imgur.com/WHCRq1g.jpg)


. Bo takie coś nas - wyczekujących na projekt - boli, zwłaszcza kiedy to coś, co ma powstać trzyma poziom. A trzyma, więc trzymam kciuki :3

jedyne co zauwazylem do poprawy, to sieć trakcyjna
