Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[usunięto] Kraina Expand

#11

Zakręt jest na tyle łagodny, że nawet 18-metrowiec z zesztywnieniem przegubu wejdzie bez problemu. Poza tym są dwa pasy bez ruchu AI w jednym kierunku, można ścinać:)
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#12

Powiem krótko- WOW! Takiego czegoś się po tobie niespodziewałem:D . Powodzenia!
[Obrazek: giphy.gif]
[Obrazek: btn_donate_LG.gif]

#13

Sugerowałbym podmianę dróg w podziemnym dworcu i dojazdowych do niego, aby nie posiadały wymalowanych pasów ;) Poza tym przydałoby się czymś udekorować ten dworzec - jakiś hall (poczekalnia z kiblem itp.) z wyjściem na poziom gruntu; na dole styknie w sumie płaskie oteksturowane wejście, na górze coś większego - budynek; do tego można dołożyć billboardy, ławki, lampy sufitowe, tablice elektroniczne (tylko może nie te niemieckie, nudne są), kosze na śmieci i różne takie rzeczy, oczywiście na poziomie peronów.

Domyślam się, że widoczna tutaj w tle konstrukcja to przystanek kolejowy? Zyskałby na wyglądzie jakbyś ten obiekt mostu na coś innego zamienił ;)

A tak ogółem to pomysł ciekawy, wykonanie też niezłe, prezentuje się całkiem całkiem. Jeśli dookoła pojawi się gęsta miejska zabudowa, to strzał w dziesiątkę.

#14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2013, 23:18 przez omega44.)

Bardzo mi się podoba ten dworzec, ale sugerowałbym usunięcie wiat w części podziemnej. Po co one, skoro i tak pod ziemią nie chronią ani przed deszczem, ani wiatrem? Można by wstawić jakieś ławeczki, ale sama wiata jest jak najbardziej zbędna. Wiem, że to dopiero początek prac, więc uwaga typu: troszkę tu goło jest nie na miejscu. Ale to prawda, bez dodatkowych bajerów, jakie wymienił kolega wyżej, będzie trochę pusto i sztucznie. Z całym szacunkiem, oczywiście, bo generalnie sama konstrukcja wygląda niesamowicie. Z wielką chęcią będę się przyglądać dalszym pracom nad tym projektem. Powodzenia.

#15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.10.2013, 07:44 przez mattez.)

(02.10.2013, 21:44)LPG napisał(a): Sugerowałbym podmianę dróg w podziemnym dworcu i dojazdowych do niego, aby nie posiadały wymalowanych pasów ;) Poza tym przydałoby się czymś udekorować ten dworzec - jakiś hall (poczekalnia z kiblem itp.) z wyjściem na poziom gruntu; na dole styknie w sumie płaskie oteksturowane wejście, na górze coś większego - budynek; do tego można dołożyć billboardy, ławki, lampy sufitowe, tablice elektroniczne (tylko może nie te niemieckie, nudne są), kosze na śmieci i różne takie rzeczy, oczywiście na poziomie peronów.

Tak, jak pisałem w pierwszym poście, gęstsze otoczenie pójdzie na sam koniec, z uwagi na to, że mam strasznie słaby komputer i zapchanie otoczeniem mapy spowodowałoby wydłużenie jej ładowania i samych prac. Cała nawierzchnia pójdzie do wymiany na ciemniejszy asfalt z kostką na chodnikach, a wjazdy i zjazdy bez linii na asfalcie to dobry pomysł, tak zrobię.
Na razie ustawiam najważniejsze obiekty, potem dorobię resztę linii i na koniec wypełnię dodatkowymi obiektami. Jednak od razu nadmieniam, że nie będzie bardzo gęsto, będzie utrzymany klimat całej Krainy. Poza tym chcę sam pojeździć na tej mapie, więc będzie dość lekka. Jak na razie najcięższe jest osiedle na obrzeżach Hordka, może dziś dorzucę screeny.

(02.10.2013, 21:44)LPG napisał(a): Domyślam się, że widoczna tutaj w tle konstrukcja to przystanek kolejowy? Zyskałby na wyglądzie jakbyś ten obiekt mostu na coś innego zamienił ;)

Tak, to stacja kolei. Ten wiadukt jest tymczasowy, na razie szukam jakiegoś ciekawego obiektu i raczej pójdzie do wymiany.
[/quote]


(02.10.2013, 23:17)omega44 napisał(a): Bardzo mi się podoba ten dworzec, ale sugerowałbym usunięcie wiat w części podziemnej. Po co one, skoro i tak pod ziemią nie chronią ani przed deszczem, ani wiatrem? Można by wstawić jakieś ławeczki, ale sama wiata jest jak najbardziej zbędna.
Właściwie na to nie wpadłem, ale faktycznie masz rację:) Teraz sobie przypomniałem, że jak mieszkałem w Madrycie (oni tam mają dużo takich kilkupiętrowych podziemnych kompleksów do przesiadania się), to faktycznie w tych podziemnych częściach nigdy nie było wiat, tylko ławeczki. Poszukam jakichś ciekawych ławek i zastąpię te wiaty.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.10.2013, 17:33 przez EN75-001.)

Pomysł na mapę świetny - życzę powodzenia i wytrwałości w pracach.

Co do wiat, to faktycznie ich usunięcie powinno być dobrym posunięciem, jako przykład załączam link do zdjęcia dworca podziemnego w Katowicach:
FOTO

#17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.10.2013, 21:09 przez gim15.)

Jak oglądam te zdjęcia to mi szczena opada myślę że to będzie jedna z lepszych map do omsi. pozdrowienia dla autora trzymam kciuki żeby wszystko się udało:-)
Mój Sprzęt:
System: Windows 10 64GB
Płyta: Gigabyte B660M DS3H DDR 4
Procesor: Intel Core i5 12600 4.80GHz
Karta: Asus Dual GeForce RTX 2060 6GB OC EVO
Pamieć: 2 x GOODRAM DDR 4 IRDM X 8GB 3000MHz CL 16 BLACK
Zasilacz: AERCOOL PGS VX-700plus 700W 80+ BOX
Dyski SSD 500GB + 120GB



#18

Dworzec z wykończonym już dachem i nową nawierzchnią. W obecnej postaci jest to wersja ostateczna. Dojdzie do tego wykończenie pięter w galerie handlowe, ławki i inne pierdoły.
İmage

Tutaj mamy widok na jeden z przystanków w części podziemnej.
İmage
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#19

Mam jednak nadzieję, że na ostatnim screenie budynek nie będzie wchodził na chodnik.:)
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)

#20

Na ostatnim screenie "budynek" będzie ustawiony tak, jak jest, jednak zmieniona zostanie jego tekstura. Zewnętrzne ostre narożniki będą w takim samym kolorze, jak chodnik, będzie to taki jakby filar lekko zachodzący na chodnik. Środek "budynku" będzie posiadał przeszklone ściany i wejścia do terminalu, gdzie będą schody na poziom 0.

Tymczasem zamiast zapowiadanej relacji z linii kontynuujących przejazd nie pokazywanym odcinkiem autostrady, kilka nowych screenów:

Dworzec PKP Hordek:
İmage

Obwodnica Hordka:
İmage

Węzeł Hordek:
İmage

Stacja Hordek:
İmage

Węzeł Arena, w tle Dworzec Arena i stacja końcowa PKP:
İmage

Tunel pod Górą Hordecką (z wysokością trochę przesadziłem, będzie niższa):
İmage

Pętla linii 116 - C.H. Rudek, w tle jez. Rudeckie:
İmage

Węzeł Rudek - widok na C.H. Rudek:
İmage

Węzeł Rudek - widok w kierunku os. Magury:
İmage

Nowa, przebudowana pętla Os. Magury:
İmage
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości