Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[usunięto] NEOMAN Overhaul by Sobol 1.2 (MAN Lion's City & Neoplan N45xx)

#51

Za wiele nowego w tym wątku nie wniosę, ale cóż.
Szanuję za czas poświęcony modelom, wiele wersji zasługuje na plus. Dźwięki też bardzo dobre, bez zarzutu. Natomiast wszystkie plusy przyćmiewają błędy. Ja nie wiem czy betatesterzy w ogóle byli, a jeśli już to czy cokolwiek zrobili by udoskonalić model (w znaczeniu zgłosić błędy...). Większość została wymieniona i raczej każdy dobrze wie, o co chodzi.
Na miejscu autora bym udoskonalił obecnie wydane pojazdy a potem dopiero wznowił pracę nad następnymi. Mam nadzieję, że autor nie odbierze tego jako hejt tylko jako najzwyczajniejszą krytykę popartą argumentami:)

Czekam na kolejne Lion'sy, bo po dopracowaniu będą to jedne z najlepszych wozów na scenie OMSI i z chęcią będę nimi jeździł.
blah
 Podziękowania za post: Pro123(+1) , Allison(+1) , Sartorius(+1)

#52

(17.06.2019, 20:37)Mervin napisał(a): Mam nadzieję, że autor nie odbierze tego jako hejt tylko jako najzwyczajniejszą krytykę popartą argumentami
Ależ nie wymieniłeś owych błędów złociutki.

Tak więc. Wizualnie wszystkie auta błyszczą, to jest naprawdę klasa, jedna z najwyższych. Dźwiękowo w większości też, E6 CNG brzmi jedynie jak szambo ale nie jest problemem podmienić sobie dźwięki z hiszpańskiej gazówki. Tak więc wymienię błędy które mi udało się znaleźć:
-TAK ROBIĘ TO NA FORUM PUBLICZNYM W IMIĘ MOTYWACJI
-Hybryda o ile posiada swoje standardowe błędy o tyle krzaczy się też z niedostosowania do pulpitu Mana. Wydaje mi się że pod ekonomizerem powinien być wskaźnik poziomu baterii. Od razu wyklaruje wam, bo sam bawiłem się nieco tym skryptem, jeżeli napęd w jakiś sposób zachowuje się dziwnie wynika to najprawdopodobniej z niskiego poziomu baterii. W takim wypadku powinno się postawić pojazd od nowa i sprawdzić czy jazda, wybieg i hamowanie funkcjonują prawidłowo.
-Moim zdaniem kamery są ustawione fatalnie, ale każdy ma własne upodobania i nie można potraktować tego jako minus
-Brakuje setvara regulującego dzwonek podczas zamykania się drzwi. Rzecz bajecznie prosta do własnoręcznej korekty, niemniej jednak.
-Brakuje również animacji startu ekranów w przestrzeni pasażerskiej, tu znów mowa o hybrydzie. Być może jest to rzecz natury skryptowej niemożliwa do przeskoczenia w tej wersji, tak czy owak, zwracam na to uwagę
-Nowa kierownica! Pulpity są niebywale dopracowane i wręcz uderza jej brak w wyższych rocznikach
-Kosmetyczne pierdoły: szyba drzwi kierowcy co zresztą ktoś już zauważył jest zdecydowanie za ciemna, co więcej animacja drzwi kabiny powoduje dziwne refleksy oświetlenia
Więcej grzechów nie znalazłem, za dokonania należy się szacunek, ale niewielki, bo nam znowu drogi autorze popadniesz w samozachwyt, tracąc przy tym rozum i godność człowieka. Przyznaję jeden uśmiech bombelka za taki autobus. Nie pozdrawiam
uwolnić mnicha jajnika
 Podziękowania za post: kontousuniete_16023(+1) , ryszard(+1)

#53

Ale te gazowce E2876 brzmią tak w rzeczywistości.
Nie będzie setvaru na dzwonek w drzwiach, jest to zrobione tak jak powinno być. E3, E4 nie miały w pierwszych, EEV ma we wszystkich, E6 ma dzwonek razem z zamykaniem (Co być może zostanie jeszcze zmienione).
Co do kierownicy to raczej to była rzecz którą zmieniałem wielokrotnie I sam zapomniałem o nowej kierownicy którą zrobiłem A nie wpisałem w .cfg

Co do szyb: błąd polega na tym że omsi błędnie odczytuje w ogóle istnienie tej szyby, co do tego będę to poprawiał, jak mogliście zauważyć jest deszcz, są refleksy na wewnętrznej warstwie Ale ta środkowa omsi ucieka, POMIMO ZE TAM JEST. (lov u marcel)
Dodatkowo co do dziur to też będzie wszystko ponaprawiane.
 Podziękowania za post: W.S(+1)

#54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2019, 23:06 przez Skiv.)

[Obrazek: lp81Jgt.png]
[Obrazek: 4SFZ2jZ.png]
Emmm, yyyym, czy coś przypadkiem zrobiłem źle?
Pobrałem paczke DDS, mam ustawione w omś żeby używał 3gb vramu
[Obrazek: 28HCbr8.png]
A i tak mam takie... coś. To jest normalne?
Edit: przy wyborze A21 E3 3D NL263 ZF (D2866) w logfile wywala od taki błąd
Kod:
4864 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\Sobol\elec_start_innen.wav does not exist!
4865 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\zf\ZF-Retarder-2nd.wav does not exist!
4866 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\zf\ZF-Retarder-3rd.wav does not exist!
4867 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\zf\ZF-Retarder-4th.wav does not exist!
4868 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\zf\ZF-Retarder-5th.wav does not exist!
4869 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\zf\ZF-Retarder-6th.wav does not exist!
4870 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\FL_Schepper.wav does not exist!
4871 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\SD_lautsprech_rausch.wav does not exist!
4872 23:07:18 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\SD_lautsprech_Motor@592.wav does not exist!
4900 23:23:55 -  -     Warning:       Soundfile vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\sound\D_blinker_off.wav does not exist!
I co chyba dość bardzo ważne i istotne
Kod:
4828 23:07:11 -  -   Error:           Error: command  "(M.L.miganie_koralik_frame)" (vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\\script\main.osc) macro name is invalid!
6492 23:56:43 -  -   Error:           Error: command  "(S.L.cockpit_tuertaster0)" (vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\\Script_Sobol\Drzwi\door_auto_3D_E3_E4.osc) variable name is invalid!
6493 23:56:43 -  -   Error:           Error: command  "(S.L.cockpit_tuertaster0)" (vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\\Script_Sobol\Drzwi\door_auto_3D_E3_E4.osc) variable name is invalid!
6494 23:56:43 -  -   Error:           Error: command  "(M.L.miganie_koralik_frame)" (vehicles\NEOMAN Overhaul 1.2\\script\main.osc) macro name is invalid!
Nie wrzucam tutaj warningów że brakuje meshów różnych gdyż one nie są związane z błędami samego autobusu tylko niedorozwiniętym sposobem języka skryptowego Omś

Mmmm coraz lepiej. Nie jestem w stanie wyłączyć migacza prawego. Jest permanentnie wduszony w prawo.. Jak wcisne , na numerycznej to tylko odbije ale zaraz wchodzi ponownie.
EDIT dot. migacza: przeresetowałem i już odbija normalnie. Problem występował w MANach jak i w innych busach, np, w Solarach Crahera
[Obrazek: uAJckdc.png]

#55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2019, 22:30 przez MichauSto.)

Nie do końca. Ta „pikseloza” jest najwyraźniej celowym zamysłem autora i była również obecna w oryginalnych teksturach, nie tylko w grze.

„miganie_koralik_frame” jest znanym błędem i zostanie poprawione. Nie wpływa na działanie pojazdu w grze.
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever

#56

(17.06.2019, 20:19)TajfunPL napisał(a): Chciałbym się dowiedzieć jaki skrót klawiszowy odpowiedzialny jest za otwieranie trzecich drzwi.

U mnie <KY_bus_doorfront2> i taki klawisz jaki sobie przypiszesz, było na forum jak to ustawić, poszukaj :)
 Podziękowania za post: TajfunPL(+1)

#57

Cześć, zauważyłem błąd w A76 9,55m. Pokrzaczone są tekstury mokrej szyby przedniej - od wewnątrz widać jakby szyba była sucha, od zewnątrz mokre jest tam gdzie nie chodzą wycieraczki ale to gdzie chodzą, przy wycieraczkach wyłączonych jest 1,5m przed autobusem.

#58

Po przejechaniu się hybrydowym MAN-em doszukałem się kilku błędów:
-napisy na wyświetlaczach źle się pokazują
-czasem pomimo włączonych świateł w środku, te jakby się nie świeciły
-nie wiem jak to jest w autobusach, ale myślę, że silnik spalinowy nie powinien ciągle pracować na najwyższych obrotach przy wciskaniu gazu
-światła dzienne nie gasną przy zgaszeniu silników i przy zgaszonych światłach mijania

Lecz mimo błędów bardzo miły autobus i ładny.
Pozdrawiam.

poniżej zdjęcia błędów

Załączone pliki Miniatury
           

#59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.06.2019, 13:18 przez kontousuniete_16023.)

Co do wszystkich zgłoszonych błędów - za kilka dni pojawi się wersja 1.21 poprawiająca większość błędów, także optymalizacja zostanie poprawiona. Do 1.21 zostanie dodany 'low-end patch' zalecany dla słabych komputerów, którym będą zmniejszone rozmiary tekstur A także odchudzona zostanie część modeli.

Co do pixelozy, pretensje proszę mieć do V3D, wszystkie moje repainty nie mają takich kwiatków.

#60
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.06.2019, 14:01 przez adrian213.)

Siema w tych Manach nie mam zapowiedzi przystankowych co mam zrobic żeby były ?




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości