[usunięto] Zmutowane (podwójne) przeguby | |
Od jakiegoś czasu miałem problem ze zmutowanymi autobusami jak na obrazku poniżej:
![]() Jednak jakoś przymykałem oczy aż do wczoraj kiedy postanowiłem to w końcu ogarnąć. Co ciekawe szukałem odp. w necie i nic nie znalazłem oprócz odpowiedzi Ai na google, że dużo użytkowników to zgłasza, ale ja nigdzie nie znalazłem... Jednak jak tak jest, że nie tylko ja miałem z tym problem to postanowiłem się podzielić rozwiązaniem. U mnie problem pojawił się z przegubowymi Manami z podstawki GN92. Bardzo dużo mapek dodaje różne malowania pod właśnie te many z podstawki i w rezultacie robi się olbrzymi bałagan. Najprawdopodobniej była jakaś kolizja z malowaniami ponieważ udało mi się naprawić ten błąd. - Usunąłem wszystkie "luźne" pliki w katalogu Werbung_GN92 zostawiając wyłącznie pliki *.cti - Moje podejrzenie wskazuje, że winowajcą była paczka z Belgradu gdzie były właśnie luźno wrzucone pliki i do tego brakowało jednej tekstury jaka była w pliku *cti - Stworzyłem katalog Beograd i przekopiowałem wszystkie pliki do tego katalogu wraz z edycją *.cti No i jest wszystko ok. Nigdy więcej zmutowanych przegubów ! ![]() Ja tak doszedłem na zasadzie dedukcji, ale jak ktoś ma solidniejszą wiedzę co dokładnie to powoduje to niech napisze ![]()
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
Ja będę zdrów z pewnością lecz nie dziś
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA | |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |