Zamknięty 
[wydzielono] Projekt Szczecin (v4.0 - Nowy ailists.cfg)
Autor Wiadomość

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #1
[wydzielono] Projekt Szczecin (v4.0 - Nowy ailists.cfg)
Moja paczka nie powinna spowodować zmiany ruchu AI.


17.05.2014 20:21
Szukaj postów

MZK Konin
Użytkownicy
Liczba postów: 148
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 11
Post: #2
RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
@KMSzczecin Też tak sądze

@pause1 mam błąd ze scriptami w Liazie którego ściągnąłem z paczek dla leniwych. Tak to wszystko fajnie ale pokazuje mi błąd z scriptami w Liazie i wywala mi OMSI 2 co poradzisz?
P.S Już się poprawiło po ściągnięciu paczki od CB tylko że ten liaz:(


[Obrazek: konin520b456ce11c2.jpg][Obrazek: 51bef3ebd8ff4_o,size,200x140,q,70,h,5e97b8.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.05.2014 21:16 przez Men_of_Man.)
17.05.2014 20:30
Szukaj postów

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #3
RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
@up
Ściągnąłeś obydwie paczki? Liaz 6213 wykorzystuje skrypty z Liaza 5292, więc jeśli go nie wrzuciłeś mogą być problemy


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

18.05.2014 11:43
Szukaj postów

MZK Konin
Użytkownicy
Liczba postów: 148
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 11
Post: #4
RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
@up Sorry zapomniałem ściągnąć tej drugiej paczki już zaczynam ściągać:)............ no teraz wszystko fajnie. Wszystkie modele jeżdżą moja ocena to 8/10 dobra robota:) -2 za to że pojazdy zatrzymują się gdzie bądź i tamują ruch:(


[Obrazek: konin520b456ce11c2.jpg][Obrazek: 51bef3ebd8ff4_o,size,200x140,q,70,h,5e97b8.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2014 17:06 przez Men_of_Man.)
18.05.2014 13:18
Szukaj postów

Tester modów do OMSI 2 :)
Użytkownicy
Liczba postów: 17
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 0
Post: #5
Smile RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
Wszystko działa jak powinno tylko nie widzę solarisów

09.11.2014 14:45
Szukaj postów

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #6
RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
Solarisy pojawiają się bardzo rzadko, bo są przypisane tylko dwa nr taborowe (może się pojawić do dwóch solarisów na mapie):)


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

09.11.2014 14:52
Szukaj postów

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,754
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #7
RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
Solarisy są cztery w Szczecinie. 1010, 1011, 1210 i 1211.


09.11.2014 17:11
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 0
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 0
Post: #8
RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
A jeżeli mam cześć tych autobus potrzebnych a nie mam np liaza to bedzie działało poprawnie ?

23.12.2014 12:00
Szukaj postów

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #9
RE: Nowy ailists.cfg dla mapy Projekt Szczecin 4.0.0.
Nie, musisz mieć wszystkie pojazdy, które mają jeździć. Swoją drogą, w tej chwili paczka Drake jest dużo lepsza:hihi:


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

23.12.2014 12:07
Szukaj postów

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #10
Notka uzasadniająca
Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

30.08.2015 06:37
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: