Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[wydzielono] System skryptowy OMSI w teorii

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.04.2013, 21:14 przez Invis.)

Cytat:
Kod:
{trigger:[i]skrot_usera[/i]}
Chyba nie miało być tutaj kursywy:)

Chętnie zobaczył bym coś na temat zmiennych używanych w modelach autobusów
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]

#2

Ja mam pytanie, bo tutaj nie ma odpowiedzi (no chyba że nie umiem dokładnie czytać :p) czy można gdzieś poczytać skrypty "wbudowane" w grę, bo nie wszystko jest przecież w folderze danego modelu a ciekawi mnie kwestia init dla "wagen halt"

#3

@KaJoT_Team to samo właśnie napisałem wyżej, też chętnie bym to poznał:)
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]

#4

Skryptów, na których "stoi" sama gra chyba się nie da odczytać gdyż są one spakowane w pliku .exe. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić;)

#5

Mam przygotowane opisy dotyczące predefiniowanych systemowych zmiennych. Wkrótce i one się pojawią i przypuszczam, że o to właśnie Wam chodzi. Później postaram się wytłumaczyć makra.

Powyższe posty będę zmuszony wydzielić wieczorem, gdyż w Informatorze mogą pojawiać się wyłącznie porady.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA


#6

Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA





Użytkownicy przeglądający ten wątek: