Strefa OMSI

Pełna wersja: [MapEditor] Rozjechane AI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, edytuje sobie mapę i mam problem z ruchem AI.
Chodzi o to, że trochę się rozjechało po dodaniu splinów ponieważ chciałem połatać luki w jezdni. Jest opcja aby w tym konkretnym miejscu usunąć i poprowadzić od nowa ruch AI? Wyczytałem na forum, że w zakładce Splines usuwa się ruch AI ale u mnie tego nie ma, dopiero w zakładce Traffic Rules lub Tracks & Trips pokazuje cały ruch na mapie.
[Obrazek: ai.png]
Ścieżki ruchu zdefiniowane są w pliku .sli, który potem jest ładowany do sekcji "splines" w edytorze. Na tym kawałku wyżej są ewidentnie źle wpisane, jakby przeklejone z jakiegoś innego. Sam bawię się ścieżkami korzystając z tego poradnika, polecam: https://strefa-omsi.pl/Watek-O-Spline-sl...825#pid825
(05.11.2023 20:01)Ikarus 132 napisał(a): [ -> ]Ścieżki ruchu zdefiniowane są w pliku .sli, który potem jest ładowany do sekcji "splines" w edytorze. Na tym kawałku wyżej są ewidentnie źle wpisane, jakby przeklejone z jakiegoś innego. Sam bawię się ścieżkami korzystając z tego poradnika, polecam: https://strefa-omsi.pl/Watek-O-Spline-sl...825#pid825
Zgadza się, są przeklejone ponieważ edytuje pod siebie Projekt Szczecin i używam splinów, które były już użyte na tej mapie. Zajrzę do tego poradnika, może uda mi się coś wykombinować.

#edit
Aktualnie problem rozwiązałem, tworząc nowe spliny jezdni na bazie starych, wywalając z nich AI i rozkładając na nowo.
Przekierowanie