Odpowiedź 
[MapEditor] Rozjechane AI
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 10-2023
Podziękowań: 0
Post: #1
[MapEditor] Rozjechane AI
Witam, edytuje sobie mapę i mam problem z ruchem AI.
Chodzi o to, że trochę się rozjechało po dodaniu splinów ponieważ chciałem połatać luki w jezdni. Jest opcja aby w tym konkretnym miejscu usunąć i poprowadzić od nowa ruch AI? Wyczytałem na forum, że w zakładce Splines usuwa się ruch AI ale u mnie tego nie ma, dopiero w zakładce Traffic Rules lub Tracks & Trips pokazuje cały ruch na mapie.
[Obrazek: ai.png]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.11.2023 17:01 przez GetLost.)
05.11.2023 16:59
Szukaj postów Cytat

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 654
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 714
Post: #2
RE: [MapEditor] Rozjechane AI
Ścieżki ruchu zdefiniowane są w pliku .sli, który potem jest ładowany do sekcji "splines" w edytorze. Na tym kawałku wyżej są ewidentnie źle wpisane, jakby przeklejone z jakiegoś innego. Sam bawię się ścieżkami korzystając z tego poradnika, polecam: https://strefa-omsi.pl/Watek-O-Spline-sl...825#pid825


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

05.11.2023 20:01
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 10-2023
Podziękowań: 0
Post: #3
RE: [MapEditor] Rozjechane AI
(05.11.2023 20:01)Ikarus 132 napisał(a):  Ścieżki ruchu zdefiniowane są w pliku .sli, który potem jest ładowany do sekcji "splines" w edytorze. Na tym kawałku wyżej są ewidentnie źle wpisane, jakby przeklejone z jakiegoś innego. Sam bawię się ścieżkami korzystając z tego poradnika, polecam: https://strefa-omsi.pl/Watek-O-Spline-sl...825#pid825
Zgadza się, są przeklejone ponieważ edytuje pod siebie Projekt Szczecin i używam splinów, które były już użyte na tej mapie. Zajrzę do tego poradnika, może uda mi się coś wykombinować.

#edit
Aktualnie problem rozwiązałem, tworząc nowe spliny jezdni na bazie starych, wywalając z nich AI i rozkładając na nowo.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.11.2023 22:19 przez GetLost.)
05.11.2023 20:30
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: