Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[MapEditor] Rozjechane AI

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.11.2023, 17:01 przez GetLost.)

Witam, edytuje sobie mapę i mam problem z ruchem AI.
Chodzi o to, że trochę się rozjechało po dodaniu splinów ponieważ chciałem połatać luki w jezdni. Jest opcja aby w tym konkretnym miejscu usunąć i poprowadzić od nowa ruch AI? Wyczytałem na forum, że w zakładce Splines usuwa się ruch AI ale u mnie tego nie ma, dopiero w zakładce Traffic Rules lub Tracks & Trips pokazuje cały ruch na mapie.
[Obrazek: ai.png]
Odpowiedz

#2

Ścieżki ruchu zdefiniowane są w pliku .sli, który potem jest ładowany do sekcji "splines" w edytorze. Na tym kawałku wyżej są ewidentnie źle wpisane, jakby przeklejone z jakiegoś innego. Sam bawię się ścieżkami korzystając z tego poradnika, polecam: https://strefa-omsi.pl/Watek-O-Spline-sl...825#pid825
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.11.2023, 22:19 przez GetLost.)

(05.11.2023, 20:01)Ikarus 132 napisał(a): Ścieżki ruchu zdefiniowane są w pliku .sli, który potem jest ładowany do sekcji "splines" w edytorze. Na tym kawałku wyżej są ewidentnie źle wpisane, jakby przeklejone z jakiegoś innego. Sam bawię się ścieżkami korzystając z tego poradnika, polecam: https://strefa-omsi.pl/Watek-O-Spline-sl...825#pid825
Zgadza się, są przeklejone ponieważ edytuje pod siebie Projekt Szczecin i używam splinów, które były już użyte na tej mapie. Zajrzę do tego poradnika, może uda mi się coś wykombinować.

#edit
Aktualnie problem rozwiązałem, tworząc nowe spliny jezdni na bazie starych, wywalając z nich AI i rozkładając na nowo.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości