Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Ikarus
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Nie, ale jeżdżą jeszcze klasyczne 280.26.

(25.11.2013 15:31)krzys123 napisał(a): [ -> ]Dlaczego tak będzie? Co jest tego powodem?
Nie chciałbym nikogo urazić ani zdyskredytować jego umiejętności – paintowe przeróbki po prostu mi się nie podobają i jestem zwolennikiem stosowania fototekstur, z prostego powodu – wygląda to naturalnie. ;-) W grach/symulatorach które mają trochę więcej lat na karku (MaSzyna, trainz) fototekstury są powszechne i wygląda to naturalnie, a paintowe przeróbki odeszły w niepamięć. Nie chcę nikomu robić pod górkę – jeśli będzie chciał wykonać teksturę konkretnego Ikarusa to będę z nim współpracował i starał się pomóc. W tym celu nawet zedytuję siatkę, żeby w OMSI wyglądał najrealniej.;)
Według mnie dyskwalifikujesz tych u których nie było takich Ikarusów lub ludzi z vfirm.
Trudno, stawiam na jakość. A poza tym jeśli ktoś posiada odpowiednie umiejętności, to będzie potrafił zdziałać cuda nawet nie mając zdjęć. Wiem to z własnego doświadczenia.
Kierownica zostanie poprawiona, czy zostaje taka jaka jest?
Ale nie rozumiem – co jest do poprawy?
Nie wiem czy zauważyłeś, ale jest lekkie jajo.
[Obrazek: kierownica_jpg_300x300_q85.jpg]

Gdzie tu widzisz jakiekolwiek jajo?
Zawsze ktoś wspomni o jajowatej kierownicy, winna jest perspektywa.
Kierownica nie jest jajowata ale trochę jajowato się obraca (zły punkt obrotu lub rotacja);) - widać to na ostatnim filmie
Każdemu polecam pokręcić kierką we własnym aucie albo zerknąć na jakikolwiek film gdzie obraca się kierownica w rzeczywistości. Kierownica nie zatacza idealnego okręgu. Być może rozbieżność jest zbyt duża, to skoryguję nieco.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Przekierowanie