Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN NL223/NL283
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Grubo! Miło się patrzy jak nasi coś robią:) 3mam kciuki:)
Bryła wygląda prześlicznie, jak prawdziwy. Super, że się wziąłeś za sterownik i dodałeś parę bajerów. Ramię prawego lustra wydaje się być za długie, podobnie jak lewego - lewe powinno prawie dolegać do ściany pojazdu, dodatkowo prawe często znajduje się na wysokości framugi pierwszych drzwi. Wyświetlacz wydaje się być za nisko osadzony, no i jeszcze jedna sprawa - istota NL223 i NL283: dźwięki. Nie brzmią ani jak jeden, ani jak drugi z silników montowanych w tych modelach, ale zakładam, że są tymczasowe. Podsumowując - bryła epicka, dzięki do kitu, parę pierdół do poprawy, a jak tego nie wydasz to cię znajdę:hihi:

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Czy będziesz jeszcze coś grzebał z drzwiami, bo obecnie wygląda trochę średnio? No i to co wspomniał Goppel, że dźwięki nie brzmią jak typowy silnik MANowski.
Do modelu 3d nie mam zastrzeżeń:) Wspaniale, że zdecydowałeś się udoskonalić sterownik!:) Wielkie brawa ! Co do dźwięków również się zgodzę, nie brzmią jak silnik NL2x3:P
Czy tekstury poszycia pulpitu i kierownicy się zmienią? Obecnie pulpit wygląda jak od jakiegoś nowego autobusu, a nie 10 letniego prypecia.
@up:
A to KaJoT robi fabryczne wozy czy 10 letnie ,,prypecie'' ?



@KaJoT3D: A tak btw. czy NL263 też powstanie?:P
Baza skryptów to M&R resztę (z małymi wyjątkami) staram się robić samemu.
Odnośnie samego sterownika R&G to jeszcze nie koniec, ponieważ dodam jeszcze inne funkcje (niektóre są już dodane).
Lusterka poprawię.
Odnośnie dźwięków to tutaj są praktycznie tylko dźwięki silnika z A21 (reszta tymczasowo z m125m), nowe nagram ale dopiero we wrześniu/październiku.
Drzwi jak i kilka innych elementów będą nowe lub na nowo oteksturowane, ponieważ się "rozjechały" tekstury.
Domyślnie tworzę autobusy w stanie fabrycznym.
NL263 tak jak i inne wersje mocy silnika powstaną, ale tylko skryptowo, ponieważ planuję 3 wersje dźwięków (tak jak w m125m): silnik euro 2, silnik euro 3 oraz CNG.
Jeżeli NL223 brzmi tak samo (nie wiem, nie znam się, nie orientuję się), to podsyłam świetny filmik, z którego można by wyciąć dźwięki:P https://www.youtube.com/watch?v=InwTEInyKDs
(30.07.2015 17:54)eSeL napisał(a): [ -> ]Jeżeli NL223 brzmi tak samo (nie wiem, nie znam się, nie orientuję się)

https://www.youtube.com/watch?v=AMC1iXs67Ao <- Tak dla porównania brzmi NL283
https://www.youtube.com/watch?v=R_w0PJImVAI <- A tak NL223.

(30.07.2015 17:39)KaJotT3D napisał(a): [ -> ]NL263 tak jak i inne wersje mocy silnika powstaną, ale tylko skryptowo, ponieważ planuję 3 wersje dźwięków (tak jak w m125m): silnik euro 2, silnik euro 3 oraz CNG.
Zrobienie samych skryptów jest dobre pod kątem przyszłości, bo otwiera to furtkę komuś, kto zbierze dźwięki i to zrobi, natomiast fizycznie jest zupełnie bez sensu, bo jak widać, to te silniki brzmią diametralnie inaczej. (zwłaszcza NL283)

Bo tak naprawdę to dostaniemy teraz NL223, czyli M125M w innej budzie (i z lekkimi modyfikacjami, bo w MAN-ie to brzmi inaczej), a chyba każdemu zależy na większej rozmaitości.

Zapewne zaraz aktywni będą koledzy z Poznania - teraz czas na Was (i nie tylko!). Ruszcie tyłki, weźcie komórki, odtwarzacze jakieś, cokolwiek. One mają opcję dyktafonu. Dogadajcie się z KaJoTem w kwestii tego co i jak macie nagrać i zdobądźcie materiały. Myślę, że to jedyna opcja.;)

Pozdrawiam.
Zgadzam się z moim przedmówcą. To jest M125M w innym papierku, a wszystko ma to samo.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie