Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN NL223/NL283
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Kamil2177 MAN-y NG2x3 też istnieją;)
W duchu mam nadzieję, że wóz będzie również w wersji 2-2-0, z niemieckim osprzętem. Wszak koledzy zza Odry dobrego modelu jeszcze nie zrobili, i nie zanosi się by szybko powstał ;)
I to się nazywa ,,Polak potrafi" :)
Nie muszę mówić, że bardzo ładnie, bo to jest oczywiste, ale mam jedno, proste pytanie: planujesz zrobić wersję z dzieloną szybą?
A ja mam pytanie do cb KaJocie, czy kalpa zaraz za ostatnimi drzwiami nie powinna być czarna do lini okien (3 wersja u cb) tak jak widać to tu: http://www.phototrans.eu/14,50185,0,MAN_NL223_1202.html ?
@up
Nie, nie powinna;)
http://phototrans.eu/14,434955,0,MAN_NL263_60.html
To kwestia już tekstur;)
Toć to używka jest. I to jeszcze w GOPie. PUK Komorniki ma taką samą, tylko mocniejszą (też po Göteborgu) i przyjechała z czarnym tamtym miejscem, a wyjechała z pomarańczowym.
Dlatego mówię że to tylko kwestia tekstur;)
Witam, więc:
-drzwi przede wszystkim te "zwykłe" do środka
-silniki to jeżeli się uda będzie nl223 i nl263 euro 2 (odpowiednik Dany), co do euro 3 (odpowiednik Vecto) to najpierw muszę znaleźć odpowiedni wóz:)
-MAN który jest na zdjęciu w YT nie ma nic wspólnego z tym MANem (był po prostu jakości v2.7 więc nie opłacało się go "ciągnąć" dalej)
-głównie będą 3 drzwiowe ale też może będzie 2 drzwiowa
- wersja 15m może będzie ale najpierw przegub
-co do wydajności tak jak już przy innych modelach pisałem: psuję model ile się da aby był dość słaby, lecz ważne elementy tak jak np. przód w m125m to tam dokładność musi być. MAN jest wg. mnie najbardziej ubogi pod względem ciężkości moich modeli. Pewności nigdy nie ma, ale na pewno względem v2.7 będzie znaczna poprawa (same fotele są lżejsze o prawie 60%, orurowanie o 25%, koła o 25% itd.) oczywiście są też elementy które są trochę cięższe ale ich jest znacznie mniej
-jeżeli chodzi o zagięcia poziome to wolę tak zostawić (ukłon dla większych FPSów:P) i teksturą zagięcie zrobić (tak M&R zrobiło w swoich mańkach)
-co do okien to prawda, po prostu przy wprowadzeniu palety silników euro 3 pojazd ten jak i citaro i inne przeszły drobne modyfikacje. Oczywiście uwzględnię to
-a wszystkie modele będą miały mój standard KM w Rybniku czyli osprzęt R&G (wyświetlacze, komputer, bileterka) nie bardzo jakoś mi się podobają te niemieckie drukarki, bo kasa sama w sobie to dobry pomysł
-istnieją i many NG2x3 (np. NG273) i NG3x3 czyli NG313
- dzielona szyba raczej będzie ale też w mniejszości
-"czarność" wlotu powietrza to tylko sprawa tekstur, tak jak w m125m niektóre elementy dla poprawienia wyglądu były robione "na szyby" ;)
Czy jeżeli dostaniesz odpowiednie materiały, zrobisz także NL283?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie