(08.08.2014 15:08)solari-adi napisał(a): [ -> ]Mam nadzieję że będzie również MAN NL313 ;
Przecież w temacie jest NL2xx3 to jakim cudem ma być 313?
Jakimś cudem może być... W ten sposób byłaby cała rodzina
Jakoś nie wyobrażam sobie zęby autor brał sobie kolejny model do robienia. Najpierw niech wyda Mercedesa Jelcza i tego Mana... Co do 313 to już ktoś nad nią pracuje zdjęcia masz w projektach i przygotowaniach...
Widze, że ktoś tutaj myli NG313 z NL313
NL313 to MAN A21 z silnikiem 320KM a NG313 to przegub
Chyba tak
NG:
N - Niederflur: autobusy niskopodłogowe,
G - Gelenkbus: autobus przegubowy
A mnie chodzi o NL
L - Linienbus: autobus liniowy, 12, 13,7 lub 15 metrowy
@Invis NL313 ma 310KM, a NL323 ma 320KM
Rzeczywiście... jakieś zaćmienie mnie wzięło
Tutaj rozwiane wszelkie wątpliwości:
"Wyjaśnienie typologii niskopodłogowych autobusów firmy MAN:
Oznaczenie modelu NG272 można podzielić w następujący sposób: NG-27-2, gdzie
NG – skrót od niemieckich słów „Niederflur Gelenk”, w tłumaczeniu „niskopodłogowy przegubowy” (w pojazdach o długości 12 metrów stosuje się oznaczenie NL („Niederflur Lenk”), które oznacza „niskopodłogowy jednoczłonowy”).
27 – skrót od mocy silnika, 27 oznacza silnik o mocy 270 koni mechanicznych (dostępne były także wersje o mocy 260, 280, czy 310 KM, gdzie oznaczenie zmienia się odpowiednio do liczby koni mechanicznych).
2 – liczba oznaczająca serię pojazdów posiadających niskopodłogowe wejście w pierwszych dwóch parach drzwi (liczba 3 oznacza pojazdy nowszej serii, w pełni niskopodłogowe)."
EOT. Jak niezgodne z tematem, to przepraszam.
Geniusz po prostu geniusz. Sterownik i skrypty do niego sam robiłeś? Z tego co widzę to do zrobienia zostało wnętrze autobusy, wyświetlacz wewnętrzny. Co jeszcze planujesz robić przy tym modelu?
Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka