[OMSI 2] MAN NL223/NL283 | |||
Jakimś cudem może być... W ten sposób byłaby cała rodzina
![]()
NPS - Nasz Projekt Szczecin.
Autor Główny
Jakoś nie wyobrażam sobie zęby autor brał sobie kolejny model do robienia. Najpierw niech wyda Mercedesa Jelcza i tego Mana... Co do 313 to już ktoś nad nią pracuje zdjęcia masz w projektach i przygotowaniach...
![]()
Chyba tak
![]() NG: N - Niederflur: autobusy niskopodłogowe, G - Gelenkbus: autobus przegubowy A mnie chodzi o NL ![]() L - Linienbus: autobus liniowy, 12, 13,7 lub 15 metrowy @Invis NL313 ma 310KM, a NL323 ma 320KM ![]()
NPS - Nasz Projekt Szczecin.
Autor Główny
Tutaj rozwiane wszelkie wątpliwości:
"Wyjaśnienie typologii niskopodłogowych autobusów firmy MAN: Oznaczenie modelu NG272 można podzielić w następujący sposób: NG-27-2, gdzie NG – skrót od niemieckich słów „Niederflur Gelenk”, w tłumaczeniu „niskopodłogowy przegubowy” (w pojazdach o długości 12 metrów stosuje się oznaczenie NL („Niederflur Lenk”), które oznacza „niskopodłogowy jednoczłonowy”). 27 – skrót od mocy silnika, 27 oznacza silnik o mocy 270 koni mechanicznych (dostępne były także wersje o mocy 260, 280, czy 310 KM, gdzie oznaczenie zmienia się odpowiednio do liczby koni mechanicznych). 2 – liczba oznaczająca serię pojazdów posiadających niskopodłogowe wejście w pierwszych dwóch parach drzwi (liczba 3 oznacza pojazdy nowszej serii, w pełni niskopodłogowe)." EOT. Jak niezgodne z tematem, to przepraszam.
Geniusz po prostu geniusz. Sterownik i skrypty do niego sam robiłeś? Z tego co widzę to do zrobienia zostało wnętrze autobusy, wyświetlacz wewnętrzny. Co jeszcze planujesz robić przy tym modelu?
Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka ![]() | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |