Strefa OMSI

Pełna wersja: Co dalej z OMSI 2 ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
W skrócie - niewiele. Wyeliminowano sporo błędów CV.Calculate, poprawione odczytywanie METARów, informacja o autosave, możliwość wyłączenia wszystkich błędów (tj. Nie będą wyskakiwać okienka, a wszystko będzie się zapisywać w logu) i parę mniejszych pierdół.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
(02.02.2015 22:09)Goppel napisał(a): [ -> ]Nie będą wyskakiwać okienka, a wszystko będzie się zapisywać w logu) i parę mniejszych pierdół.

Akurat to jest bardzo fajne. Mam nadzieję, że ta opcja będzie działać bez zarzutu.
Wreszcie koniec "Zugriffsverletzung bei adresse" :D
Ja zaznaczyłem tą pierwszą odpowiedź w ankiecie niech już wydadzą coś w końcu lepsza na pewno będzie ta poprawka niż to co mamy dotychczas o optymalizacji nic nie wspominali więc pewnie będzie taka sama jaka jest teraz trudno ale najważniejsze żeby już wydali tą łatkę bo w tym stanie w którym OMSI 2 jest teraz to jakaś porażka może w końcu na Szczecinie uda mi się pojeździć więcej niż 15 minut bez błędów albo zawieszek... głosujcie ludu za tym żeby już wypuścili a nóż może już dziś coś się ukaże;)
Ciekaw jestem czy w "innych nierozwiązanych sprawach, zgłaszanych wcześniej" jest może wsparcie dla polaków i wsiadanie drugim członem do pojazdów przegubowych:P
(26.02.2015 09:02)pause1 napisał(a): [ -> ]Ciekaw jestem czy w "innych nierozwiązanych sprawach, zgłaszanych wcześniej" jest może wsparcie dla polaków i wsiadanie drugim członem do pojazdów przegubowych:P

Szczerze mówiąc wątpię, w grze przy przegubach masz 18 i 18trial więc każdy jest jakby zupełnie innym autobusem-sekcją. Jakby to zmienili trzeba by było robić autobusy od nowa. Jeśli jednak mieliby wchodzić wymagałoby to gruntownego przebudowania silnika gry. Zatrzymywanie na przystankach, faktycznie jest jakąś pomyłką. Ogólnie wątpię, że gra 32bitowa z tak słabym silnikiem gry jest w stanie być stabilna. Moim zdaniem kompletną głupotą przy takim budżecie było tworzenie własnego silnika, do tego tak beznadziejnego. W obecnych czasach wszystkie gry są tworzone na systemy 64bitowe i powszechnie wiadomo, że są stabilne. Wątpię, żeby ten patch coś wniósł. Co z tego, że błędy nie będą się wyświetlać skoro nadal będą? Trzeba będzie tylko sprawdzać logfile.

Pojawiła się oficjalna informacja, aktualizacja pojawi się najprawdopodobniej w poniedziałek. Wpływ na to będą miały weekendowe testy beta.
Patch 2.2 wydanie niem.

Oraz dla osób które znają angielski Patch 2.2 wydanie ang
Nie wiem ale mi tu trochę śmierdzi coś ; ( najpierw piszą że patch jest praktycznie gotowy ale jeszcze może być kilka błędów tak zwanych mniejszych potem robią ankietę żeby sprawdzić czy gracze chcą już tego patcha większość jest na tak itd... a teraz że jeszcze muszą sprawdzić w weekend poprzez beta testerów czy wszystko jest nadal w porządku i dopiero od tego będzie zależało czy patch ujrzy światło dzienne hmm wygląda jak by kogoś tutaj chcieli nabić w butelkę ;/ ale to tylko moje odczucie... bo w sumie po co była ta ankieta skoro i tak wszystko zależy od tego czy w weekend omsi im się nie wysypie ;/
Ankieta miała na celu ustalenie, czy wolimy stabilne OMSI 2.2 teraz, już, natychmiast, czy wolimy poczekać jeszcze kilka tygodni/miesięcy, ale dostać kilka poprawek do mapy Spandau i jakieś kosmetyczne zmiany w samej grze. Dodali również, że gra jest już bardzo stabilna i nie wali błędami na prawo i lewo. Teraz chcą jeszcze poobserwować grę na np. słabszym sprzęcie i zobaczyć, czy przy dużym obciążeniu podzespołów gra się nie krzaczy i wtedy wydadzą. Co Ci tu śmierdzi?
Rozszerzenie do 64 bitów by się przydało, ale wątpię żeby to zrobili. Jeśli tylko zaimplementują wielordzeniowość to i z architekturą x32 można przeżyć (tak, procesory wielordzeniowe wcale nie są tożsame z 64-bitowym adresowaniem pamięci, chociaż obecnie produkuje się prawie wyłącznie procesory x64 do komputerów - kiedyś serwery działały na podstawie architektury x32, ale obsługując kilka procesorów na jednej płycie głównej). Po prostu doczytywanie tile'i będzie na tyle szybkie, że komputery powinny wyrabiać nawet przy ogromnych mapach i dużym ruchu ulicznym. Przynajmniej na razie...
@pause1: Nie było chyba nigdzie napisane nawet, że ktoś pracuje nad rozwiązaniem "problemu" niewsiadania pasażerów do kolejnych członów. Nie liczyłbym na to.
@szmelcedes: Nic takiego również nie zostało nigdzie zapowiedziane, oprócz wzmianki "We made the source code more thread-safe in order to enhance the multi-threading behaviour of OMSI" a i tak wątpię, żeby cokolwiek to dało w kwestii wydajności.

Patch 2.2 to po prostu eliminacja błędów i freezów na niektórych konfiguracjach + drobna kosmetyka.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie