Strefa OMSI

Pełna wersja: Autosan H9-21 + H9.20 Tropic (By Coyotek & Ty-154)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ja jedynie w boundingboxie ruszałem wysokość by nie ścinało sygnalizatorów a co do boków to wydawało mi się, że są w porządku.
To ja nie wiem, tam w ogóle przecież wysokość w paczce była zła(ścinał sygnalizatory właśnie), a w pierwszym poście jest nawet instrukcja do naprawienia.
Co tu dużo pisać, model trzyma poziom i daje dużo radości z jazdy. Tego typu autobusu brakowało. Jedyna moja uwaga jest taka, że realna dziewiątka trochę żwawiej zbiera się z drugiego biegu.

Przy okazji mam pewną propozycję. Przydałby się model z uproszczonym wnętrzem, wymodelowanymi pasażerami i kierowcą, który mógłby śmigać jako wolne (pozarozkładowe) AI na wielu polskich mapach.
Dźwięki wewnątrz są bardzo dobre, przyjemnie się jeździ.
Maksymalnie klamka osiąga prędkość 87 Km/h co jest niezłym wynikiem.

Model polecam!
A będą kiedyś stojący pasażerowie ? ;) W godzinach szczytu 4 przystanki i autobus jest już pełen :|
Przetestowałem obie wersje - H9-21 i H9-20 Tropic. Główną (i chyba jedyną) różnicą między nimi jest rodzaj okien, tzn. w wersji Tropic są one większe.

Największym plusem autobusu jest jakość wykonania. Może te "kółeczka" na podłodze nie wyglądają w 100% realnie, ale można z tym przeżyć. Wiem, że kierowcy "PKS-ów" często ozdabiają swoje stanowiska pracy i tu zostało to odwzorowane. Szkoda jednak, że tych wszystkich pierdółek (zawieszki, flagi) nie można sobie schować poprzez kliknięcie. Istotną zaletą pojazdu jest też dobra optymalizacja. W kwestii dźwięków nie będę się wypowiadał, ponieważ ciężko je sobie przypomnieć, po tylu latach od ostatniej podróży H9-tką:D. Coś mi w nich nie pasuje, ale może takie miały być. Funkcjonalność - nie mam zastrzeżeń. Szkoda trochę, że nie można otworzyć klap dachowych i klapy z tyłu pojazdu, która w rzeczywistości często jest niedomknięta. Brakuje też rozkładu jazdy - można by go wstawić do tej szafki u kierowcy. Fajną sprawą jest otwieranie drzwi przez pasażerów. Niestety, ten system nie jest w pełni skuteczny - po zatrzymaniu się (np. na światłach) pasażerowie, nie zważając na niebezpieczeństwa, otwierają sobie drzwi i wysiadają:P.

Ogólnie nie ma większych problemów. To był długo wyczekiwany przeze mnie model. Dziękuję wszystkim autorom !
(28.02.2015 13:35)michass napisał(a): [ -> ]No właśnie front i tył są idealnie, ale coś jest nie teges... z bokami?
Potwierdzam, ledwo co z Grabowa Dworca ruszyłem, już mi nie wiem jak przywalił autobus (a kierować to ja umiem):D w coś i pasażerom zachciało się wysiadać.
No, chyba mogę stwierdzić, że spełniło się moje małe marzenie w OMSI :)
Autobus bardzo fajny, co prawda posiada drobne mankamenty wymienione wcześniej, ale całokształt wypada jak najbardziej na plus. Jeździ się bardzo przyjemnie.
W mojej opinii przydałoby się poprawić podłogę oraz dźwięki.

Gratulacje i podziękowania dla autorów!
Model na bardzo wysokim poziomie.Daję 9/10 ponieważ wiernie oddaje klimat. Mam tylko trzy minusy. Po pierwsze jak jeździ się w zimie brud nie osadza się na Autosanie. Po drugie nie działa licznik pokazujący ilość przejechanych kilometrów. Po trzecie na da się otworzyć wewnętrznych szyberdachów.


Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie