Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BeamNG. Symulator softbody
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 273
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 98
Post: #1
BeamNG. Symulator softbody
[Obrazek: logo.png]

Zadziwiające iż nikt nie zrobił tematu odnośnie BeamNG. Czas to zmienić

BeamNG to symulator pojazdów, złożonych z "belek" połączonych między sąbą, powodujące dość wiernie odwzorowanie prawdziwego zachowania aut/helikopterów/samolotów.

Co prawda, gra może wyglądać jak wielkie demo technologiczne, lecz niech nie zwiedzie Cię to. Gra potrafi dostarczyć sporo frajdy. Głównym jej atutem jest możliwość rozbijania pojazdów między sobą, patrzenie jak metal gnie się o metal, w super-zwolnionym-tempie x1000. Można także ścigać się z czasem po wielu trasach. Szutrowe, półszutrowe, piasek, beton, asfalt.

Niedawno (dziś, 09-08-17) została wydana wersja 0.10, dodająca nowy system dźwiękowy, możliwość łączenia "node'ów" między sobą (po wielu wielu latach).

https://blog.beamng.com/wp-content/uploa.../webm.webm Dość stary filmik, ale pokazuje co potrafi gra.

Nowy system dźwiękowy, w porównaniu z poprzednią wersja, jak dzień do nocy




Łapanie, łączenie node'ów między sobą




Na youtubie, można znaleźć tony materiałow z różnych wypadków, modów, pościgów i innych


[Obrazek: 2jiR]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.08.2017 15:43 przez Skiv.)
09.08.2017 15:40
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: M@ttez
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: