Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Felsheim (v1.03)
Autor Wiadomość

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #1
Felsheim (v1.03)
[Obrazek: bxzlyVd.jpg]

Projekt: Felsheim
Wersja: v1.3
Autor: ICEkalt
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Felsheim to fikcyjne miasto które liczy 46 tyś. mieszkańców, w pierwszej wersji dostępne 4 linie normalne, 3 nocne i 1 linia ekspresowa.

Cechy:

Kod:
- Transport Miejski

- Repainty dla autobusów

- Górskie drogi i odcinki autostrad

- 8 dostępnych linii

- 30 km dróg

Screeny:
[Obrazek: fvJGHAo.jpg]

[Obrazek: 3y0Qp2I.jpg]

[Obrazek: 128MAiO.jpg]

[Obrazek: UdXLRhd.jpg]






Spons_ w dniu 08.08.2015 o 11:36 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.



[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.03.2016 23:36 przez Spons_.)
30.12.2014 11:09
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 215
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 24
Post: #2
RE: Felsheim v1.1
Mapa jest godna polecenia graczom o słabym sprzęcie są też uliczki bardzo wąskie jak i szerokie dla każdego coś dobrego. Mapa utrzymuje swój klimat na bardzo wysokim poziomie na pewno ta mapa nikomu się nie znudzi tak szybko gorąco polecam:)

31.12.2014 18:25
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #3
RE: Felsheim v1.1
Przetestowałem mapę i ogólnie podoba mi się. Jest ciekawie wykonana, ma kilka linii do wyboru, a do tego optymalizacja jest naprawdę niezła. Zauważyłem jednak minusy. Po pierwsze - napisy pod helperami są mylące - zamiast kierunku, pod niektórymi strzałkami są same nazwy ulic jakimi mamy jechać. Czytelniejsze i byłoby po prostu podanie linii i kierunków. Druga sprawa - skąpy ruch AI. Mając ustawiony standardowy ailist i 300 aut/ciężarówek w opcjach, na mapce ruch jest bardzo mały. Ten problem występuje głównie poza okolicą ZOB czyli pętlą dla chyba wszystkich linii. Ostatni minus - nie można sprzedawać biletów, bo sypie błędami i gra się zawiesza. To już jednak temat na inny dział forum.

Poza tym projekt jest dosyć ciekawy, polecam:) .


Sprzęt: KLIK
31.12.2014 20:36
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #4
RE: Felsheim v1.1
Wersja 1.02 jest już dostępna i do pobrania z linku poniżej:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Zmiany:
Kod:
- Nowe linie wykorzystujące autostradę
- Poprawiono strzałki kierunkowe
- Uporządkowano na liniach autobusy przegubowe i solówki
- Poprawiono błąd z niewyświetlającymi się teksturami.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

06.01.2015 20:56
Szukaj postów Cytat

strefa-omsi.pl
Administratorzy
Liczba postów: 1,440
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 527
Post: #5
RE: Felsheim v1.02
Przejechałem się linią 7 po zmroku na nowej wersji i w sumie mogę potwierdzić słowa przedmówców.

Mapa dość dobrze zoptymalizowana, aczkolwiek doczytywanie kolejnych segmentów mocniej zacina grę niż na większości innych map, po których jeżdżę. Poszczególne lokacje są zróżnicowane - od typowo miejskiego obszaru, przez autostradę po kręte górskie odcinki. Rozkłady są nierównomiernie, ale w ogólności dość dobrze spasowane. Chodzi mi o to, że w miasteczku zbyt ciasny, za to na autostradzie wszystko można odrobić z pokaźną nawiązką. Strzałki zostały faktycznie poprawione, bo nie wprowadzają w błąd.

Nie został rozwiązany problem związany ze sprzedażą biletów, ponadto niektóre spliny sprawiają problemy przy śnieżnej aurze, ale to drugie nie jest winą Autora mapy.

Suma sumarum: 7- / 10


♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.01.2015 22:59 przez skawek.)
06.01.2015 22:58
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #6
RE: Felsheim v1.02
Ukazała się kolejna poprawka do tego projektu;
Aktualna wersja 1.03

Zmiany:

Kod:
- Poprawki w zapowiedziach
- Poprawka na błędy z teksturami

Download:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

21.01.2015 20:40
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: