Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 11 Głosów - 1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Fikcyjne Zielonki v.1
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 0
Post: #1
Fikcyjne Zielonki v.1
[Obrazek: 552861df77faa35711ea5532b5910f27.png]

Projekt: Fikcyjne Zielonki
Wersja: 1.0.1
Autor: Ksawery
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Wymagane dodatki:
-Projekt Szczecin 4.0.1
-Podmiejska
-Fikcyjne Pomorze 3.0.0


Opis:
Fikcyjne Zielonki to druga, skończona wersja mojej mapy. Jest to znacznie rozbudowany Grundorf z polskimi nazwami. Mapa posiada linie miejskie jak i podmiejskie. Można również pojeździć po węźle autostradowym, który jednak nie został wykorzystany. Nie chodzi tu o miejscowość Zielonki pod Krakowem
________________________
Linie:
1> Szpital-Wzgórze
2>Szpital-Kochanowskiego Pętla
3>Kochanowskiego Pętla-Dworzec Główny PKP
100 wariant 1> Dworzec Główny PKP-Bagienniki
100 wariant 2> Szpital-Bagienniki
________________________
Optymalizacja:
Działanie sprawdziłem na tej specyfikcji:

Laptop Lenovo T420
Procesor: Intel Core i5 2,5Ghz 4 rdzenie
Ram: 8
Karta graficzna: zewnętrzna, Gtx 750ti 2gb ram
Dysk: 320 GB HDD podzielony na 2 partycje
Działanie: 40-60 FPS
__________________________
Podziękowania:
-Marta Paprotnicka za hofa i linie
-mmiki 26 za udostępnienie do paczki folderu test skrzyżowań
____________________________
Screeny:
[Obrazek: 3b6874315a3a43146bf66f5b0410b2c1.png]
[Obrazek: 27de372b3707fe166e0a521f2e13ed92.png]
[Obrazek: 8c4920507306ad522efd7ab6e668b0cf.png]
[Obrazek: 6310a843784809a7220c9b79221f13b5.png]
[Obrazek: 33ee9e33b1dec9b3c36dfdb2268c2ed9.png]
[Obrazek: 47e39bfc7bfdfb6803b147beaee8f1b4.png]
[Obrazek: 9a80552afd995523376b2bdac99c881e.png]
[Obrazek: 9a207da651b10de2123373b42353b08a.png]
[Obrazek: 0153b1152809261288bd56fdec51dd37.png]
[Obrazek: e14c9a18e48a1f0bbf6e77ba79352e28.png]
[Obrazek: a1f861e16488da30f9870378c9fb4b40.png]
[Obrazek: 2ced497943de3ea246a20260e38af47e.png]
[Obrazek: 732df4aaae3f204fa3e5ce3da58114bd.png]


Kadziu w dniu 09.05.2017 o 17:43 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Liczne poprawki. Jeżeli bardzo nie chcesz się stosować do szablonu, to się nie stosuj (oczywiście chodzi wyłącznie o Twoje własne projekty). Ale niech Twoja wersja ma sens, ład i porządek.

4.5 Niezachowanie zasad znaczników HIDE w Pobieralni / ostrzeżenie zerowe


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.05.2017 18:48 przez Ksawery.)
09.05.2017 17:13
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,298
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 374
Post: #2
RE: Fikcyjne Zielonki v.1
No cóż, pójdę na pierwszy ogień. Pobrałem, przetestowałem i muszę stwierdzić, że jeszcze mnóstwo wody w Wiśle przepłynie, zanim zrobisz coś naprawdę wartego uwagi. Doceniam pracę, ale tu się kompletnie nic nie trzyma kupy. Panele dźwiękoszczelne przy drodze z progami zwalniającymi (jak ktoś jedzie 20 km/h to nie hałasuje aż tak, więc po co?), ogromna prostokątna płyta asfaltowa kompletnie bez żadnych krawężników na środku trawy udająca pętlę i ta autostrada biegnąca 20 metrów hen nad ziemią, nad koronami drzew i domami, a w innym miejscu między blokami tak, że można z okna jajkami w samochody rzucać. Autostrady zawsze obiegają małe miasta ogromnym łukiem, żeby uniknąć hałasu, w dużych miastach idą możliwie najmniej zamieszkałymi terenami, ale nie pod samym blokiem na Boga... Wisienką na torcie jest ostatni screen. Dwa progi zwalniające i to jeszcze z systemem zapobiegającym omijanie 20 metrów przed skrzyżowaniem. Po co? Kto o zdrowych zmysłach będzie 120 na godzinę wjeżdżał na skrzyżowanie, jak nie może nawet prosto pojechać? Gryzie też wszechobecna pustka porozrzucane obiekty bez żadnego składu i ładu.

Także pooglądaj rzuty miast z góry (tzw. mapy), realne miasta, inne projekty do OMSI i pracuj pracuj pracuj, bo to nie kwestia umiesz, albo nie umiesz, tylko pomysł. Pomysł to podstawa, a reszta już z górki:)


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

CPU: Pentium Core2Duo E8400 @ 2x3.0GHz; RAM: 12GB RAM DDR3; GFX: Gigabyte GeForce GTX650; OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.05.2017 19:47 przez M@ttez.)
09.05.2017 19:39
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: remigstan

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 0
Post: #3
RE: Fikcyjne Zielonki v.1
Dzięki za konstruktywną krytykę.
Projekt jest już dość stary i przyznaję, że masz rację.
Teraz pracuję nad nowym realnym projektem, jakbyś chciał zobaczyć to tutaj screeny: https://drive.google.com/open?id=0B3K4n4...mR1M3B6OG8

09.05.2017 20:05
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 6
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 0
Post: #4
RE: Fikcyjne Zielonki v.1
(09.05.2017 20:05)Ksawery napisał(a):  Dzięki za konstruktywną krytykę.
Projekt jest już dość stary i przyznaję, że masz rację.
Teraz pracuję nad nowym realnym projektem, jakbyś chciał zobaczyć to tutaj screeny: https://drive.google.com/open?id=0B3K4n4...mR1M3B6OG8

Hi. Your new map is very cool! i will be to wait this map.:-)

11.05.2017 07:12
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: