Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 6 Głosów - 3.17 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Jakubowo v.0.3
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 12-2018
Podziękowań: 4
Post: #1
Jakubowo v.0.3
   
Projekt: Jakubowo
Wersja: 0.3
Autor: Jakix
Źródło i Donwload: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Opis:

Witajcie na mojej mapie nad którą pracuje już pół roku, mapa przedstawia wytówór mojej wyobraźni czyli Jakubowo jest to fikcyjne miasto w woj. Dolnośląskim niedaleko Wrocławia, a na mapie dostępne są m.in.:
- 4 linie autobusowe
> 1 (2,5km 9m)
> 2 (5km 10m)
>15 (ok. 9km i 16m)
>23 (ok. 7km i 14m)
- Własne bilety oraz Polski lektor pasażerów
- i wiele więcej!

[align=center]Aby Mapa Działała potrzeba plików z Wrocławia i Fikcyjnego Szczecina:
Wrocław: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Fikcyjny Szczecin: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Oraz w niektórych przypadkach DLC:
Metropolie Ruchr: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Screeny:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Prezentacja wideo:




ZABRANIAM!

Edytowania jak i udostępniania na innych forach, wykorzystywania pod vFirme, i inne złe rzeczy o których zapomniałem a narazić mogą moją mapę jak i samego mnie.
Każde nadużycie będzie skierowane na postępowanie karne!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.07.2020 19:22 przez Jakix.)
05.07.2020 21:05
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: janek1234 , szymon kuśnierczak

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 175
Dołączył: 03-2018
Podziękowań: 521
Post: #2
RE: Jakubowo v.0.3
Ogółem powiem tak. Fajnie, że się starałeś, szkoda tylko że mapa odstaje od najnowszych projektów do tego symulatora. Trzyma poziom, ale map z 2013-2014 roku. Przede wszystkim wszędzie masa jednolitych splinów, drzew i obiektów które po prostu nudzą. Po przejrzeniu screenów i video które tu zamieściłeś chciałbym się trochę do nich odnieść, abyś wiedział na co zwrócić uwagę przy następnej produkcji. Mapa jak na razie jest tylko na poziomie do pojeżdżenia, nic więcej.

[Obrazek: ACtC-3eE-IguY4F_l5D4D7eX5J7nl9nrRWggnOR8...authuser=0]
Krzaki włażące w chodnik.

[Obrazek: ACtC-3e4EAydf3bO9g5zFceq1Pe2coTZY_ueEvZ3...authuser=0]
Pustka po lewej stronie drogi.

[Obrazek: ACtC-3eaOo5dRcds7DVAW8mdbw27CK6GQ81v6WMN...authuser=0]
A tu mamy klasyczne WTF czyli tory bez sieci trakcyjnej (bo zapewne to miała być imitacja sieci tramwajowej) a jeden z nich kończy się w drzewie

[Obrazek: ACtC-3eFHY13GnSHR_BK7BYY0QibeF1QGC7P7_65...authuser=0]
Znowu krzaki które wyłażą na jezdnię i się przebijają przez krawężnik. Polecam dodatkowe busze od heira.

[Obrazek: ACtC-3cUOJ-wgQgG3EEsvnK1XgdwgAhhVlcHlEwo...authuser=0]
Drzewa postawione metodą to spline wyglądają po prostu nieestetycznie

Ponadto przez większość miasta pośrodku jezdni w zabudowanym terenie ciągnie się jedno wielkie kurozium, którym jest pojedyncza szyna tramwajowa. Bez sieci trakcyjnej, mijanek w ogóle bez niczego. A teraz na logikę pomyśl. Co by się stało jakby jechał tamtędy jakiś pojazd szynowy? Zablokowałby cały ruch, bo jego skrajnia jest zbyt duża aby zmieścić koło siebie 2 auta (a co dopiero autobusy).
W niektórych miejscach widać, że się starałeś, co doceniam, ale ogólnie mapa na kolana nie porywa. Moja ocena to trójka na szynach.


Rachunek za usługi psychiatryczne spowodowane niestabilnością działania OMSI 2 przewyższa łączny zysk ze wszystkich sprzedanych kopii gry.
08.07.2020 23:06
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: DonRemko

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 8
Dołączył: 03-2018
Podziękowań: 0
Post: #3
RE: Jakubowo v.0.3
Po wczytaniu mapy jest niebo

13.07.2020 16:39
Szukaj postów Cytat

Użyszkodnik
Użytkownicy
Liczba postów: 96
Dołączył: 12-2019
Podziękowań: 55
Post: #4
RE: Jakubowo v.0.3
@up: Przeskanuj mapę Maptoolsem. Jeśli brakuje ci plików, poproś o nie w tym dziale: https://strefa-omsi.pl/Watek-Prosby-o-po...#pid158518 , spróbuję ci pomóc.


Bądź miły dla osoby która próbuje ci pomóc,
tym bardziej że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
13.07.2020 16:50
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 12-2018
Podziękowań: 4
Post: #5
RE: Jakubowo v.0.3
(08.07.2020 23:06)Skwarkson1680 napisał(a):  ...

Nie bedzie nic jezdzic po torach to historia, wiem troche nie porywa moja mapa, ale to nie koniec mapa bedzie rozbudowywana.
Pozdrawiam Jakix

pause1 w dniu 19.07.2020 o 18:23 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Po co taki dlugi ten cytat?


13.07.2020 20:56
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 8
Dołączył: 03-2018
Podziękowań: 0
Post: #6
RE: Jakubowo v.0.3
(13.07.2020 16:50)bigkalafior napisał(a):  @up: Przeskanuj mapę Maptoolsem. Jeśli brakuje ci plików, poproś o nie w tym dziale: https://strefa-omsi.pl/Watek-Prosby-o-po...#pid158518 , spróbuję ci pomóc.

No wlasnie na maptoolsie nic nie ma

14.07.2020 00:06
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 25
Dołączył: 12-2018
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: Jakubowo v.0.3
To może i ja się wypowiem.
Jako iż magicznym cudem pożyczyłem laptopa to mogłem zagrać na tej mapie.
Ze samych screen'ów widać, że mapa nie powala i na teraźniejsze standardy dziwię się że ludzie ją pobierają.
Mapa jest nudna, większość ulic to są już gotowe obiekty/spliny z "Berlin Spandau" albo innych niemieckich map, obiekty tak samo.
Dowiedziałem się że mapa będzie rozbudowana do wersji finalnej, więc to ratuje twój projekt.
Już na pierwszym screenie widzimy trawę która po prostu wchodzi na chodnik, nie jest to jakaś mała cześć albo ukryta, tylko totalnie na widoku.
Na pętli "Jakubowo Kościół" (Nie ma tego na screenach) zamiast użycia zwrotnicy, zrobiłeś to samo co jest na FS (Fikcyjny Szczecin), czyli połączenie dwóch torów w jeden, co dla mnie jest totalne słabe. Na niektórych skrzyżowaniach nie wiem po co, ale użyłeś zwykłego bruku (Albo gotowego z krawężnikami), po jakiś stronach dodałeś chodnik, a resztę uzupełniłeś gotowym skrzyżowanie również z niemieckiej mapy, na moje oko zrobienie lepszego skrzyżowania o takich samych wymiarach z dobrze działającym AI to czas ok. 1 godziny (To zależy też od umiejętności).
I znów wracamy do pętli "jakubowo Kościół" (Czy jakoś tak), ponownie użyłeś gotowego obiektu który na kilometr pachnie niemieckim, rozumiem że to może twój pierwszy projekt i nie znasz się za bardzo na edytorze, albo może robienie Fikcyjnych map dla Ciebie nie jest łatwe (W Moim przypadku tak właśnie jest), ale jak już użyłeś tego gotowego niemieckiego obiektu to mogłeś nad nim zrobić własny i później ten niemiecki usunąć.
Można się rozpisywać i rozpisywać nad błędami (Niestety:( )
Poczekam na wersję finalną tej mapy i wtedy będę wyłapywać wszystkie błedy.

Edit :

Mapa, nawet po zmianie ailista wymaga DLC Metropolie Ruchr (Przynajmniej w moim przypadku)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.08.2020 00:07 przez Eryk00q.)
28.08.2020 23:50
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: