Odpowiedź 
[Pojazd] MAN NG312 (GN96)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 22
Dołączył: 02-2016
Podziękowań: 1
Post: #61
RE: MAN NG312 (GN96)
Mógłby mi ktoś napisać które pliki trzeba skasować by usunąć bileterke niemiecką?

14.08.2016 13:50
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 02-2016
Podziękowań: 3
Post: #62
RE: MAN NG312 (GN96)
Zainstalowałem ten dodatek, wraz z modyfikacjami Crahera i Matteza. Po postawieniu pojazdu nie mogę uruchomić silnika. Wyświetla się informacja o braku paliwa. Posiadam najnowszą wersję OMSI, sprawdzałem spójność plików gry.
Najbardziej zainteresowały mnie poniższe linijki logfile.
Kod:
281 11:26:19 -  -   Error:           Błšd: polecenie  "(M.L.engine_acceleration)" (vehicles\MAN_NL_NG\\script\new\engine_turbo.osc) macro name is invalid!
282 11:26:19 -  -   Error:           Błšd: polecenie  "(M.L.engine_acceleration)" (vehicles\MAN_NL_NG\\script\new\engine_turbo.osc) macro name is invalid!
283 11:26:19 -  -   Error:           Błšd: polecenie  "(M.L.engine_acceleration)" (vehicles\MAN_NL_NG\\script\new\engine_turbo.osc) macro name is invalid!
284 11:26:19 -  -   Error:           Błšd: polecenie  "(M.L.engine_moment)" (vehicles\MAN_NL_NG\\script\new\engine_turbo.osc) macro name is invalid!
285 11:26:19 -  -   Error:           Błšd: polecenie  "(M.L.Engine_Frame)" (vehicles\MAN_NL_NG\\script\NG312\man_NG312_main.osc) macro name is invalid!
286 11:26:19 -  -   Error:           Błšd: polecenie  "(M.L.engine_Init)" (vehicles\MAN_NL_NG\\script\NG312\man_NG312_main.osc) macro name is invalid!


Załączone pliki Miniatury
   

.txt  logfile.txt (Rozmiar: 42.5 KB / Pobrań: 3)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.09.2016 11:26 przez xawipeł260.)
19.09.2016 10:32
Szukaj postów Cytat

co tu robić...
Użytkownicy
Liczba postów: 125
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 29
Post: #63
RE: MAN NG312 (GN96)
@up pobierz Mana NG jeszcze raz, ale nie pobieraj modyfikacji od M@tteza. Przy wrzucaniu nadpisz pliki. Napisz, czy działa jak sprawdzisz.


Rasowy burżujski autobus

[Obrazek: LRjXwo3.jpg]
19.09.2016 15:04
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 02-2016
Podziękowań: 3
Post: #64
RE: MAN NG312 (GN96)
Dalej nie działa.:(

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.09.2016 18:42 przez xawipeł260.)
19.09.2016 15:56
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 0
Post: #65
MAN NG312 (GN96)
Po zainstalowaniu autobusu włączyłem OMSI i chciałem wybrać tego mana, nie było numeru autobusu, a przy podglądzie nic nie było, wiecie może co źle zrobiłem ?

skawek w dniu 16.10.2016 o 20:59 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Połączyłem z wątkiem wiodącym. Powstawiałem również przecinki, bo Ty o tym zapomniałeś.


16.10.2016 18:49
Szukaj postów Cytat

Lakiernik
Użytkownicy
Liczba postów: 196
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 34
Post: #66
RE: MAN NG312 (GN96)
Witam jest gdzieś poprawka na dzieloną szybę do tego mana. Ponieważ jak ustawiam dzieloną szybę to po włączeniu malowania jest tak, że od środka widać że jest podzielona a od zewnątrz nie . Występuje to we wszystkich malowaniach, które posiadają podzieloną szybę. Posiadam wgrany najnowszy patch czyli 1.03. W wcześniejszym patchu to nie występowało.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.10.2016 14:46 przez Ghost Rider.)
26.10.2016 14:44
Szukaj postów Cytat

Mateusz
Użytkownicy
Liczba postów: 96
Dołączył: 12-2013
Podziękowań: 103
Post: #67
RE: MAN NG312 (GN96)
Witam ja natomiast mam problem z teksturą guzików od otwierania drzwi w wersji normalnej 4 drzwiowej u mnie wygląda to tak [Obrazek: 38830511255783479181.jpg]

Próbowałem podmieniać teksturę odpowiadającą za pulpit ale błąd cały czas występuje

18.04.2017 10:52
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 08-2016
Podziękowań: 0
Post: #68
RE: MAN NG312 (GN96)
Witam.
Mam problem. Pobrałem autobus i chce nim pojeździć. I mam problem jest błąd po Niemiecku.
I nie mogę pojeździć sobie modelem.
Czy pomorze mi ktoś??
Z góry dziękuje.

05.06.2017 15:39
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 27
Dołączył: 04-2017
Podziękowań: 4
Post: #69
RE: MAN NG312 (GN96)
(18.04.2017 10:52)mates940 napisał(a):  Witam ja natomiast mam problem z teksturą guzików od otwierania drzwi w wersji normalnej 4 drzwiowej u mnie wygląda to tak [Obrazek: 38830511255783479181.jpg]

Próbowałem podmieniać teksturę odpowiadającą za pulpit ale błąd cały czas występuje

pobierałeś mod na manualne otwieranie wszystkich drzwi by : @CraherPL & @Pause1 & @sliwma? jeśli tak pewnie nadpisałeś tekstury. (z mojego punktu widzenia) po prostu wgraj model jeszcze raz jeszcze bez modyfikacji i zobacz czy będzie poprawnie jak w Man NG272 jeśli tak to problem wyjaśniony. Jeśli już pobierzesz tą modyfikacje korzystaj z pulpitu VDV osobiście twierdzę że to jest lepiej wykonany pulpit.

(05.06.2017 15:39)krzysiekMr napisał(a):  Witam.
Mam problem. Pobrałem autobus i chce nim pojeździć. I mam problem jest błąd po Niemiecku.
I nie mogę pojeździć sobie modelem.
Czy pomorze (pomoże) mi ktoś??
Z góry dziękuje.

Stwórz plik na pulpicie wrzuć tam z WinRAR folder Fonts i Vehicles.
Plik SDK_NG312 wrzuć na pulpit,
później zmień nazwe pliku na MAN_NL_NG.
później wrzuć plik MAN_NL_NG (sdk_Ng312) do Vehicles wcześniej stworzonego folderu.
Później wszystko wrzuć do pliku OMSI 2 i już. Jeśli coś będzie nie tak kontaktuj sie ze mną na PW

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.06.2017 16:27 przez kacpermesik :3.)
05.06.2017 16:14
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 53
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 26
Post: #70
RE: MAN NG312 (GN96)
Witam. Mam pewny problem: wyświetlacz żle pokazuje napis.
[Obrazek: 68003798228743906985.jpg]
Wie ktoś jak to naprawić?

02.11.2017 11:17
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: