Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 2 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze
Autor Wiadomość

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 438
Dołączył: 04-2015
Post: #1
Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze
Dobry,

Mam problem z modelami po edycji w blenderze 2.78. Mianowcie chciałem poprawić siedzenia, i o ile w blenderze wszystko wygląda względnie dobrze:

[Obrazek: DyonZKs.png]
[Obrazek: 2x0CMBW.png]

To w omsi jakby (te zmienione elementy) się wyswietlały na odwrót.

[Obrazek: h5Orq1f.jpg]

03.02.2017 01:40
Szukaj postów Cytat

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 396
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 65
Post: #2
RE: Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze
Tak zadałeś precyzyjnie pytanie, opisałeś konkretnie problem, zaznaczyłeś owe błędy... Że aż nie wiem co odpisać.

( Tak na marginesie - opcja Smooth;) )


Shaggy Project AddOns - 3D, czyli wszystko i nic 8)
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.02.2017 02:05 przez Sebek821.)
03.02.2017 02:04
Szukaj postów Cytat

w porzadalu
Super Moderatorzy
Liczba postów: 2,140
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 1255
Post: #3
RE: Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze
Zaznacz lub odznacz opcje flip normals przy eksporcie do x.


Specyfikacja komputera: [Link]
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

03.02.2017 02:16
Szukaj postów Cytat

Lepi Mica
Użytkownicy
Liczba postów: 68
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 13
Post: #4
RE: Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze
Ewentualnie jak są zaznaczone obiekty, to można kliknąć W w trakcie edycji i wybrać "Flip normals", też działa;)


[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
06.02.2017 09:07
Szukaj postów Cytat

>> Motorniczy&Kierowca <<
Użytkownicy
Liczba postów: 396
Dołączył: 09-2014
Podziękowań: 65
Post: #5
RE: Źle wyświetlony obiekt w grze po edycjii w blenderze
Gorzej jeżeli je połączył, to wtedy w opcji edit musi zaznaczać osobno ściany i tak jak mówisz... W -> flip;)


Shaggy Project AddOns - 3D, czyli wszystko i nic 8)
06.02.2017 22:11
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: