Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Autobusy elektryczne w Warszawie

#41

Cóż. Ja BYDowi gratuluję wygranej i zamknięcia pyska Solarisowi. Czują się tak pewnie na polskim rynku, że wciskają nam plastikowy szmelc trzęsący się i łomoczący na każdej studzience kanalizacyjnej, uważają się za panów świata, a tu się okazuje, że ich "genialna produkcja" to nic, w porównaniu do tego, co robi BYD. Jeżeli ich produkty jeżdżą w wielu miastach na całym świecie i to w ogromnych ilościach, to firma musi cieszyć się zaufaniem, a jak produkują hurtem, to jest taniej. Solaris też co prawda produkuje hurtem, ale pada na jakości, przynajmniej w Polsce (dzisiaj w Solarisie Tramino oberwałem klapką od piasecznicy, która zwyczajnie się otworzyła i wypadła z zawiasów podczas hamowania!), gdzie ma zapewnione miejsce dzięki niskim cenom. Szkoda, że jak już wozów jest tyle, co np. w Warszawie, czy Poznaniu, to nagle ceny części zamiennych wzrastają o 20%. BYDem nie jechałem, ale skoro ci, którzy nim jechali nie mieli zastrzeżeń, to nie mam obaw.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#42

(02.05.2014, 06:34)Sebastian napisał(a): @Excellence To samo co wyżej. To, że przystankowy nie łapie po otwarciu drzwi to również według mnie kwestia serwisu przez przewoźnika.
Autobus wyjechał po 4 dniach stania w zajezdni ponieważ przyjechał 4 dni przed rozpoczęciem jazdy na przejętych liniach. Przyszedł 27.12.12 a wyjechał 1.01.13 i jakim cudem miałby się przystankowy rozwalić? Pozatym źle wyregulowany zawór od drzwi, tzn że 3 i 1 otwierają się normalnie a 2 mają lekkie spóźnienie to też kwestia serwisu przewoźnika jeżeli nic nie było w aucie grzebane, jedynie oklejanie pojazdu?!
Odpowiedz

#43

Nadrobili normę w poznańskich, tam się włączał w trakcie jazdy:D Tydzień po wyjeździe od producenta, też nic w wozach nie było grzebane, jedynie wbijanie danych do sterowników oraz oklejanie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#44

http://biznes.onet.pl/warszawa-jednak-be...news-detal no i koniec z chińską myślą na polskich drogach.
Odpowiedz

#45

Według mnie Solaris postąpił najgłupiej jak się da odwołując się w takiej sprawie do KIO. Jak na moje Warszawa powinna kupić BYDy i koniec, a Solaris niech się chowa, bo już i tak ma dużo zamówień na karku.
Odpowiedz

#46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.07.2014, 13:44 przez Solaris_U12.)

Ale Solaris zachował się po chamsku wobec BYD-a. Z resztą dlaczego Mza wybrał chiński autobus. Solaris dla Polski to zaufany producent jeżdżący po naszych drogach od 15 lat. Mza nie ma zaufania do BYD-ów, bo nigdy jeździły po Warszawie, ale wybiera tańsze produkty. Nie patrzcie na wygląd autobusu, ale na jakość i trwałość pojazdu. BYD może być dobrej jakości albo i złej. Tak samo może być z każdym Solarisem. Cena do końca się nie liczy. Solaris chce szczytować na Polskim rynku. Tak się nie da, bo też są inni producenci autobusów np. właśnie BYD czy mercedes itd. Muszą być inne marki autobusów bo nie samymi Solarisami komunikacja żyje. Dla mnie BYD powinien być wprowadzony do Warszawy, aby przynajmniej spróbować jak się sprawuje. A jak się nie spisze to będzie dalej wybierany Solaris.
Pozdrawiam. :D
Odpowiedz

#47

ZTM? Co ma do zakupu nowych autobusów w Warszawie? To MZA ogłosiły przetarg i to MZA wybrały Chińską firmę.
Odpowiedz

#48

Ja z kolei kibicuję Solarisowi. Mieszkam w Gdańsku, podróżowałem i jamnikiem i bydlakiem. Na Solarisa byłem przygotowany, rano stawiłem się przy Politechnice SKM i przejeździłem cały dzień. Komfort (nie uwzględniając okrutnych plastikowych siedzeń) był wspaniały, jazda była czystą przyjemnością, płynnie, cichutko. Aż się wysiadać nie chciało. Natomiast BYD... Zauważyłem go na drodze kompletnym przypadkiem, jadę sobie na Morenę, a tu jakiś tester na 129. No to ok, wysiadłem, poczekałem. Okazało się, że to elektryk. Po wejściu do środka moja pierwsza myśl brzmiała: "Co do cholery?! Co to za szafy?!" Jak się okazało są to akumulatory. Ja rozumiem, większy zasięg, ale bez przesady! Kierowca ruszył. Pojazd szarpał, był głośny, męczarnia. Uciekłem po pierwszym kursie. Nigdy więcej.
uwolnić mnicha jajnika
Odpowiedz

#49

(27.07.2014, 16:38)Andri napisał(a): Ja z kolei kibicuję Solarisowi. Mieszkam w Gdańsku, podróżowałem i jamnikiem i bydlakiem. Na Solarisa byłem przygotowany, rano stawiłem się przy Politechnice SKM i przejeździłem cały dzień. Komfort (nie uwzględniając okrutnych plastikowych siedzeń) był wspaniały, jazda była czystą przyjemnością, płynnie, cichutko. Aż się wysiadać nie chciało. Natomiast BYD... Zauważyłem go na drodze kompletnym przypadkiem, jadę sobie na Morenę, a tu jakiś tester na 129. No to ok, wysiadłem, poczekałem. Okazało się, że to elektryk. Po wejściu do środka moja pierwsza myśl brzmiała: "Co do cholery?! Co to za szafy?!" Jak się okazało są to akumulatory. Ja rozumiem, większy zasięg, ale bez przesady! Kierowca ruszył. Pojazd szarpał, był głośny, męczarnia. Uciekłem po pierwszym kursie. Nigdy więcej.
Twoja wypowiedź porównam do nagonki za czasów PRL-u jakie to niby wszystko super chwalenie itp. Dla mnie osobiście Solaris nie jest niczym specjalnym. Może i nie jeździłem BYD-em ale jeździłem Solarisem i to mi wystarczyło. Mieszkam w Poznaniu i na codzień jeżdżę albo U12 albo U13 albo MAN chyba 313 i taka nowsza wersja ale mogę się mylić jeśli tak to proszę mnie poprawić. MAN-y z tego co wyczytałem na tych tabliczkach są bodajże z 1998 i wciąż się trzymają! Mimo różnych śmiesznych napraw jeżdżą i jazda nimi jest przyjemnością. Nie mówiąc już o tym odglosie silnika [emoji7]! Nie można tego powiedzieć o Solarisie... nowa dostawa do Poznania a wyświetlacze już zepsute... w nowych przegubowcach pisk przegubu i niech mi nie mówią ze to wina mechaników z MPK bo w MAN-ie takie rzeczy nie występują i wydaje mi się ze w nowych autobusach tez nie powinny! Nie patrzę na autobusy ze strony technicznej ale od strony bardziej pasażera bo autobusy to tylko moja pasja i poza jazda w OMSI korzystam z nich tylko jako pax ale żałuję że nie ma w Poznaniu więcej MAN nowych czy też Mercedesów.
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz

#50

Nie wiem z czego to wynika, ale większość osób narzeka na poznańskie Solarisy. I szczerze? Też nie przepadam za Solarisami (no chyba że z Voithem), według mnie MANy są dużo lepsze. Ale w tym przetargu porównujemy BYDa z Solarisem. Nie jestem zorientowany, ale strzelam, że BYD ma takie ogromne doświadczenie z racji wcześniejszego braku konkurencji. Moim zdaniem kupowanie autobusów elektrycznych jest bezsensowne przy ten technologii, lecz skoro już ktoś się uparł to niech wybierze pożądny produkt.
uwolnić mnicha jajnika
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: