Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Biały autobus.

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2015, 15:35 przez Krzysztof H.)

Witam mam pytanie, zrobiłem sobie modyfikację na SU12 i SU15 BVG z modyfikacją Moki i usunąłem klimatyzację na dachu i rozmieściłem te wentylatory dachowe na przodzie i na tyle i po prze konwertowaniu bryły z powrotem do gry wyskoczył mi taki błąd czy wie ktoś z czym to jest związane ten błąd ????.
O to screen:
[Obrazek: c0DTlaM.png#.VMuGvmMcbNk]
Odpowiedz

#2

Z tym, że brakuje pliku wagenkasten.o3d w folderze. Możesz dodać tam ten plik, albo usunąć go z cfg modelu
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#3

Tylko że ja nie chcę usuwać tego pliku z cfg tylko chcę go podmienić o tej samej nazwie no chyba że się nie da ????.
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2015, 14:58 przez pause1.)

Skontroluj czy nazwa w błędzie i plik w folderze na pewno mają taką samą nazwę.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#5

Nie koniecznie że brakuje, tylko nie może wczytać.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#6
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.01.2015, 15:48 przez Krzysztof H.)

Problem z konwertem został rozwiązany, błąd polegał na tym że przesunąłem autobus w blenderze ale już działa, teraz mam z czymś innym problem, a chodzi o że autobus mam cały biały razem z szybami:
[Obrazek: nteFdeF.png]
Jak ten problem rozwiązać ????.
Pytam o to żeby nie mieć więcej problemów bo chcę jeszcze zrobić przeszklone szyberdachy i Polskie fotele wstawić do niego:-)
Odpowiedz

#7

Podejrzewam, że po prostu przy eksportowaniu pliku z blendera coś się pomieszało i po prostu program zgubił tekstury:)
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz

#8

Invis dzięki za pomoc ale to mi wiele nie pomogło :-(
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: