| Brak cg_active. |
Problem polega na tym, że nie mogę przypisać przycisku pod ciepły guzik, bo na liście przy przypisywaniu nie ma tej komendy. Chodzi mi o paczkę solarisów.
Musi być. Na liście komend brzmi to dokladnie <KY_cg_active>.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Jak najbardziej.
Jeśli dalej nie możesz znaleźć, zamknij grę, otwórz folder OMSI 2/Inputs plik keyboard.cfg (np notatnikiem) i zachowując strukturę pliku (linijka odstępu między wpisami entry) doklej poniższy kod Kod: [entry]Zapisz plik, załaduj grę, zjedź na dół listy ustawień klawiatury i powinieneś mieć dostępne CG_active już do zmiany klawisza. Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Pojawiło się tylko chyba jako tekst bo przypisane pod klawisz dalej w solarisie nic nie robi :/
Przepraszam, że odkopuję, ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji. Skąd wy bierzecie informacje jak się nazywa dany bind. Skąd wiecie, że ciepły guzik to np. KY_CG_ACTIVE?
Myślę, że szukasz tego: https://strefa-omsi.pl/Watek-Jaki-plik-p...pid=177132
Tu masz kilka standardowych komend, które działają w wielu modelach: https://strefa-omsi.pl/Watek-Modyfikacja...#pid134982 |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |
