Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Brak cg_active.

#1

Problem polega na tym, że nie mogę przypisać przycisku pod ciepły guzik, bo na liście przy przypisywaniu nie ma tej komendy. Chodzi mi o paczkę solarisów.
Odpowiedz

#2

Musi być. Na liście komend brzmi to dokladnie <KY_cg_active>.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#3

Szukam w dobrym miejscu?

Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz

#4

Jak najbardziej.
Jeśli dalej nie możesz znaleźć, zamknij grę, otwórz folder OMSI 2/Inputs plik keyboard.cfg (np notatnikiem) i zachowując strukturę pliku (linijka odstępu między wpisami entry) doklej poniższy kod
Kod:
[entry]
CG_active
181
0

Zapisz plik, załaduj grę, zjedź na dół listy ustawień klawiatury i powinieneś mieć dostępne CG_active już do zmiany klawisza.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#5

Pojawiło się tylko chyba jako tekst bo przypisane pod klawisz dalej w solarisie nic nie robi :/
Odpowiedz

#6

Przepraszam, że odkopuję, ale nigdzie nie mogę znaleźć informacji. Skąd wy bierzecie informacje jak się nazywa dany bind. Skąd wiecie, że ciepły guzik to np. KY_CG_ACTIVE?
Odpowiedz

#7

Myślę, że szukasz tego: https://strefa-omsi.pl/Watek-Jaki-plik-p...pid=177132

Tu masz kilka standardowych komend, które działają w wielu modelach: https://strefa-omsi.pl/Watek-Modyfikacja...#pid134982
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości