Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Ciepły guzik

#11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2016, 16:19 przez Kozłowski.)

Pause1, berlińczyki miały fotokomórki...to też jest na zamówienie:D
Odpowiedz

#12

Owszem, oczywiście że miały i nigdy temu nie zaprzeczyłem:-) Stwierdziłem natomiast, że fotokomórka nie jest obowiązkowa przy ciepłym guziku, i z tym chyba też się zgodzisz. Zatem argument, że ciepły guzik jest słaby bo drzwi blokuje śnieg jest raczej słaby:P
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#13

W Poznaniu fotokomórki są od 2008 roku i jakoś problemów ze śniegiem nie ma... Jak już to jest taki że drzwi się buntują całkowicie, ale to przez temperaturę.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
Odpowiedz

#14

W Radomiu również nie istnieje coś takiego jak ciepły guzik, chociaż rokrocznie podnoszona jest ta kwestia. Wcześniej mówiono, że część taboru nie jest przystosowana do wdrożenia takiego systemu, teraz mówi się, że nie przyzwyczają się ludzie. Pierwszy jak i drugi argument można o kant kuli potłuc. MZDiK niestety jest w innych czasach jeśli chodzi o zarządzanie komunikacją miejską jak i lokalnymi drogami.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#15

(24.04.2016, 12:12)sliwma napisał(a): W Poznaniu fotokomórki są od 2008 roku i jakoś problemów ze śniegiem nie ma... Jak już to jest taki że drzwi się buntują całkowicie, ale to przez temperaturę.

Od 1996r. (GT6), a problemy są, czasem wystarczy, że pada deszcz i już świrują.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#16

Mówiłem o autobusach, pierwsze są wozach z Euro5 (m. in. hybryda).
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
Odpowiedz

#17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.04.2016, 22:10 przez Bart*28.)

MZA Warszawa

Nawet na przystanku na żądanie otwierają wszystkie drzwi nawet jak nikt nimi nie wysiada.

Odpowiedz

#18

@up: Coś kiepskie obserwacje przeprowadziłeś. W Warszawie, niezależnie od przewoźnika, sytuacje nieużywania CG są sporadyczne.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#19

W GOP'ie to zależy od przewoźnika i kierowcy . W jednych otwierają wszystkie, w drugim zaś tylko te przy których stoją ludzie. A w innych zaś włączają cg i każą samemu sobie otworzyć:P
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
Odpowiedz

#20

Ja w Warszawie zauważyłem, że w tramwajach ciepły guzik jest rzadziej używany niż w autobusach. No ale to też w niektórych przypadkach zależy od przewoźnika.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości