Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Co to setvary

#1

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć co to setvary;)

Pozdrawiam,
Krosyl8
5.2 Niezgodna z Regulaminem sygnatura
Odpowiedz

#2

Setvary to zmienne (tak to można nazwać?) wprowadzone przez autora modelu pozwalające na jego dostosowanie do swoich preferencji. Przykładem może być setvar "kolpaki" w SU PL Mod autorstwa @CraherPL - po dopisaniu w pliku .cti repaintu
Kod:
[setvar]
kolpaki
1
model będzie miał kołpaki założone na felgi. Jeśli zamienisz 1 na 0 model będzie w wersji podstawowej - bez kołpaków. Podobnie można regulować wiele różnych rzeczy, czego przykładem są modele z dodatku MAN Stadtbusfamilie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

 Podziękowania za post: krosyl8(+1) , AB77(+1)
Odpowiedz

#3

Witam Chciałem się zapytać gdzie znajdują się setvary? Tzn. W którym folderze?
#dyktanigdyniezgasnie
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.08.2019, 23:51 przez Jestem Szymek.)

@Goppel tak naprawdę setvary to set variable, czyli ustawienie zmiennych.
@Solaris1999 Znajdują się w folderach malowań (.cti), ale nie każdy model je obsługuje.
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#5

Pliki malowania...W jakim folderze to znajdę?
#dyktanigdyniezgasnie
Odpowiedz

#6

O rany..dopiero teraz zauważyłem co napisałem..przepraszam. Chodziło mi o to gdzie te Setvary napisać, żeby one działały. Napisałem je w notatniku i wrzuciłem do folderu repu18 lecz one nie działają. Po prostu proszę o wytłumaczenie jak to się robi,gdyż robię to pierwszy raz
#dyktanigdyniezgasnie
Odpowiedz

#7

Plik .cti malowania odpowiada za jego ładowanie w grze - ta go sobie otwiera, i widzi, że kiedy gracz wybierze malowanie "zielony", to w wybranych miejscach ma zamienić plik z domyślnej ścieżki w folderze Texture na inny, z folderu o podanej ścieżce (dajmy na to Texture/repu12/zielony). Do tego malowania, poza zmianą tekstur, można zmienić także zaprogramowane w modelu zmienne, czyli te setvary. Należy je dopisać w pliku cti każdego malowania, poniżej wpisów odpowiadających za tekstury.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości