Direct3D-Device lost i "pusta" mapa | |||
Witam,
dzisiaj zmodyfikowałem własny obiekt trochę w Blenderze, wrzuciłem o3d do mojego katalogu, spróbowałem odpalić OMSI (konkretniej edytor). Edytor wywalał mi pustkę. Poszukałem po plikach, czy nie ma wrzuconego obiektu z tym plikiem o3d. Nie było. Sprawdziłem mapę MapToolsem. Brak braków. ![]() Komputer: i7-4790K @4.3GHz GTX 1070 16GB RAM OMSI zainstalowane na SSD (sprawne) 2 monitory, jeden 4K (nie wiem, czy to ważne) Z góry dzięki, Misiek5. EDIT: Wpadłem do Hamburga - działa. Czyli problem dotyczy tylko mojej mapy. Pytanie o co chodzi. Proszę o pomoc ![]()
Udało mi się jakoś zbugować OMSI i pokazało mi się coś takiego.
![]() PS. Jeśli nie wnosi to do sprawy tyle, żeby pisać drugi post z rzędu, to proszę o połączenie. Zapłacę. EDIT: Debug Window w edytorze po kliknięciu "List Textures" Zastanawia mnie 0018.
Podrzuć logfile.
To napraw ten font, w OMSI wystarczy jedna głupota, a już całe potrafi się posypać.
Usuń z folderu mapy wszystkie pliki laststn. Jeżeli to nie pomoże, zainstaluj DirectX z folderu CommonRedist z głównego folderu gry. Jeżeli to też nie pomoże, to postaw ten edytowany obiekt na innej mapie. Sprawdź czy wszystko OK.
Uwaga, uwaga. Problem rozwiązany. Powodem okazały się dwa tile, które miały puste pliki .map. Jeden miał wpisaną definicję spline w tile_x_y.map.prt.
@KMSzczecin, dzięki za próbę pomocy. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |