Dobór ustawień OMSI do sprzętu | |||
Ustaw:
Filtrowanie anizotropowe - wyłącz Filtrowanie tekstur- jakość - Wysoka wydajność Filtrowanie tekstur - ujemna kompensacja poziomu szczegółów - zabroń Filtrowanie tekstur - optymalizacja anizotropowa próbki - włączony Filtrowanie tekstur - optymalizacja trójliniowa - włączony Optymalizacja wątkowa - wyłącz Tryb zarządzania energią - Preferuj maksymalną wydajność Wstępne renderowanie klatek wirtualnej rzeczywistości - użyj ustawienia aplikacji 3D Wygładzanie krawędzi - tryb - wyłączony
(27.12.2020, 17:42)Anonim17PL napisał(a): Ustaw: Ustawiłem zgodnie z twoimi zaleceniami. Wypróbowałem jazdę Volvo 7900 na ALU i problem zniknął. Bardzo dziękuję ci za pomoc, jestem dozgonnie wdzięczny ![]()
Procesor: Intel Core i5-4460 3,20 GHz
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 745 Zainstalowana pamięć RAM: 8 GB System operacyjny: Windows 7 Ultimate 64-bit Problem: kilkusekundowe zawieszenie gry podczas jazdy autobusem za każdym razem, kiedy wczytuje się kolejny fragment mapy z powodu obecności autobusu tła (jadącego na innej linii na danym fragmencie mapy, na który wchodzę). Wtedy jak się wczyta ten fragment to lekko spada liczba fpsów (mówiąc inaczej spada płynność ruchu), ale po jakimś czasie płynność wraca do normy (zawsze, jak ten autobus tła już nas mija i znika). To się dzieje na mapie Ahlheim & Laurenzbach Uptated. Ten problem pojawił się po zainstalowaniu nowego pakietu autobusów. To był jeden pakiet - NEOMAN Sobola. Moje ustawienia w screenach w załącznikach. Na koniec jeszcze ustawienia karty graficznej: Wyostrzanie obrazu - wyłącz CUDA - wszystkie Filtrowanie anizotropowe - wyłącz Filtrowanie tekstur- jakość - Wysoka wydajność Filtrowanie tekstur - ujemna kompensacja poziomu szczegółów - zabroń Filtrowanie tekstur - optymalizacja anizotropowa próbki - włączony Filtrowanie tekstur - optymalizacja trójliniowa - włączony Karta graficzna renderująca OpenGL - wybór autom. Maksymalna ilość wyświetlania klatek - wyłącz Mkasymalna ilość wyświetlania klatek - wyłącz Optymalizacja wątkowa - wyłącz Pamięć podręczna jednostki cieniowania - włącz Potrójne buforowanie - wyłącz Synchronizacja pionowa - użyj ustawienia aplikacji 3D Tryb niskiego opóźnienia - wyłącz Tryb zarządzania energią - Preferuj maksymalną wydajność Wstępne renderowanie klatek wirtualnej rzeczywistości - użyj ustawienia aplikacji 3D Wygładzanie krawędzi - FXAA - wyłącz Wygładzanie krawędzi - przeźroczystość - wyłącz Wygładzanie krawędzi - tryb - wyłączony Wygładzanie krawędzi - ustawienia - brak Wygładzanie krawędzi - korekcja gminna - włącz Będę niezwykle wdzięczny za pomoc, za którą bardzo dziękuję ![]()
Ustaw:
Docelowa liczba klatek: 60 Maks. tekst. zapam. : 1024 (05.01.2021, 01:36)Anonim17PL napisał(a): Ustaw: Ustawiłem tak, jak zaleciłeś. Nie pomogło. Inaczej - poprawiło w tych miejscach mapy, gdzie nie miało z tym żadnych problemów. Natomiast patrząc na opisany przeze mnie w poprzednim komentarzu problem - to nie rozwiązało problemu. Nadal na kilka-kilkanaście sekund się zawiesza, by wczytać mapę, a po wczytaniu spada płynność gry przez te autobusy tła kursujące na mapie. Dopiero jak mijam z naprzeciwka te autobusy bądź wyjeżdżam z obszaru, na którym jest kilka tych pojazdów to poprawia mi się płynność gry. Więc problem niestety nadal występuje ![]()
(07.01.2021, 11:58)Anonim17PL napisał(a): Jakim autobusem jeździsz i jakie autobusy mijasz? W tym przypadku jechałem Solarisem z paczki Solaris Urbino Megapack (Solaris Urbino 18 III ACTIA ZF Ecolife), a mijam tylko i wyłącznie autobusy z paczki MAN-a od Sobola w wersji z 22.07.2020 r. (nazwa folderu: MAN Lion's City Pack) i NEOMAN Overhaul w wersji 2.1.2. (nazwa folderu: NEOMAN Overhaul).
Procesor: AMD Athlon 54 x2 5200+ 2.70GHz
Karta graficzna: Gainward GeForce 9400 GT 1 GB Ram: 8 GB System: Windows 10 Pro 64-bit Dysk: Maxton 250 GB HDD . W grze mam stałe 10-12 fps (gra chodzi w 80% płynnie) gra potrafi się ścinać, autobusy skaczą przy mapach typu Warszawa Wschód by dbogusz2, na mapach typu Fikcyjny szczecin, Poznań by pitoras gra chodzi płynnie, jedynie ma problemy przy większym ai/mapach ![]()
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
5 gości |