Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Dobór ustawień OMSI do sprzętu


(26.12.2020, 23:58)Anonim17PL napisał(a): Podaj jeszcze Ustawienia dla OMSI z Panelu sterowania NVIDIA (zakładka "Zarządzanie ustawieniami 3D")

Proszę, ustawienia gry w NVDIA w załącznikach :)

Załączone pliki Miniatury
       
Odpowiedz


Ustaw:

Filtrowanie anizotropowe - wyłącz
Filtrowanie tekstur- jakość - Wysoka wydajność
Filtrowanie tekstur - ujemna kompensacja poziomu szczegółów - zabroń
Filtrowanie tekstur - optymalizacja anizotropowa próbki - włączony
Filtrowanie tekstur - optymalizacja trójliniowa - włączony
Optymalizacja wątkowa - wyłącz
Tryb zarządzania energią - Preferuj maksymalną wydajność
Wstępne renderowanie klatek wirtualnej rzeczywistości - użyj ustawienia aplikacji 3D
Wygładzanie krawędzi - tryb - wyłączony
 Podziękowania za post: K. C.(+1)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.12.2020, 19:39 przez K. C..)

(27.12.2020, 17:42)Anonim17PL napisał(a): Ustaw:

Filtrowanie anizotropowe - wyłącz
Filtrowanie tekstur- jakość - Wysoka wydajność
Filtrowanie tekstur - ujemna kompensacja poziomu szczegółów - zabroń
Filtrowanie tekstur - optymalizacja anizotropowa próbki - włączony
Filtrowanie tekstur - optymalizacja trójliniowa - włączony
Optymalizacja wątkowa - wyłącz
Tryb zarządzania energią - Preferuj maksymalną wydajność
Wstępne renderowanie klatek wirtualnej rzeczywistości - użyj ustawienia aplikacji 3D
Wygładzanie krawędzi - tryb - wyłączony

Ustawiłem zgodnie z twoimi zaleceniami. Wypróbowałem jazdę Volvo 7900 na ALU i problem zniknął. Bardzo dziękuję ci za pomoc, jestem dozgonnie wdzięczny :)
Odpowiedz


Procesor: Intel Core i5-4460 3,20 GHz
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 745
Zainstalowana pamięć RAM: 8 GB
System operacyjny: Windows 7 Ultimate 64-bit
Problem: kilkusekundowe zawieszenie gry podczas jazdy autobusem za każdym razem, kiedy wczytuje się kolejny fragment mapy z powodu obecności autobusu tła (jadącego na innej linii na danym fragmencie mapy, na który wchodzę). Wtedy jak się wczyta ten fragment to lekko spada liczba fpsów (mówiąc inaczej spada płynność ruchu), ale po jakimś czasie płynność wraca do normy (zawsze, jak ten autobus tła już nas mija i znika). To się dzieje na mapie Ahlheim & Laurenzbach Uptated.

Ten problem pojawił się po zainstalowaniu nowego pakietu autobusów. To był jeden pakiet - NEOMAN Sobola.

Moje ustawienia w screenach w załącznikach. Na koniec jeszcze ustawienia karty graficznej:
Wyostrzanie obrazu - wyłącz
CUDA - wszystkie

Filtrowanie anizotropowe - wyłącz
Filtrowanie tekstur- jakość - Wysoka wydajność
Filtrowanie tekstur - ujemna kompensacja poziomu szczegółów - zabroń
Filtrowanie tekstur - optymalizacja anizotropowa próbki - włączony
Filtrowanie tekstur - optymalizacja trójliniowa - włączony
Karta graficzna renderująca OpenGL - wybór autom.
Maksymalna ilość wyświetlania klatek - wyłącz
Mkasymalna ilość wyświetlania klatek - wyłącz
Optymalizacja wątkowa - wyłącz
Pamięć podręczna jednostki cieniowania - włącz
Potrójne buforowanie - wyłącz
Synchronizacja pionowa - użyj ustawienia aplikacji 3D
Tryb niskiego opóźnienia - wyłącz
Tryb zarządzania energią - Preferuj maksymalną wydajność
Wstępne renderowanie klatek wirtualnej rzeczywistości - użyj ustawienia aplikacji 3D
Wygładzanie krawędzi - FXAA - wyłącz
Wygładzanie krawędzi - przeźroczystość - wyłącz
Wygładzanie krawędzi - tryb - wyłączony
Wygładzanie krawędzi - ustawienia - brak
Wygładzanie krawędzi - korekcja gminna - włącz

Będę niezwykle wdzięczny za pomoc, za którą bardzo dziękuję:)

Załączone pliki Miniatury
               
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.01.2021, 06:01 przez Anonim17PL.)

Ustaw:
Docelowa liczba klatek: 60
Maks. tekst. zapam. : 1024
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.01.2021, 23:57 przez K. C..)

(05.01.2021, 01:36)Anonim17PL napisał(a): Ustaw:
Docelowa liczba klatek: 60
Maks. tekst. zapam. : 1024

Ustawiłem tak, jak zaleciłeś. Nie pomogło. Inaczej - poprawiło w tych miejscach mapy, gdzie nie miało z tym żadnych problemów. Natomiast patrząc na opisany przeze mnie w poprzednim komentarzu problem - to nie rozwiązało problemu. Nadal na kilka-kilkanaście sekund się zawiesza, by wczytać mapę, a po wczytaniu spada płynność gry przez te autobusy tła kursujące na mapie. Dopiero jak mijam z naprzeciwka te autobusy bądź wyjeżdżam z obszaru, na którym jest kilka tych pojazdów to poprawia mi się płynność gry. Więc problem niestety nadal występuje :(
Odpowiedz


Jakim autobusem jeździsz i jakie autobusy mijasz?
Odpowiedz


(07.01.2021, 11:58)Anonim17PL napisał(a): Jakim autobusem jeździsz i jakie autobusy mijasz?

W tym przypadku jechałem Solarisem z paczki Solaris Urbino Megapack (Solaris Urbino 18 III ACTIA ZF Ecolife), a mijam tylko i wyłącznie autobusy z paczki MAN-a od Sobola w wersji z 22.07.2020 r. (nazwa folderu: MAN Lion's City Pack) i NEOMAN Overhaul w wersji 2.1.2. (nazwa folderu: NEOMAN Overhaul).
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2021, 01:57 przez bary_zkm_ig.)

Procesor: AMD Athlon 54 x2 5200+ 2.70GHz
Karta graficzna: Gainward GeForce 9400 GT 1 GB
Ram: 8 GB
System: Windows 10 Pro 64-bit
Dysk: Maxton 250 GB HDD
.
W grze mam stałe 10-12 fps (gra chodzi w 80% płynnie) gra potrafi się ścinać, autobusy skaczą przy mapach typu Warszawa Wschód by dbogusz2, na mapach typu Fikcyjny szczecin, Poznań by pitoras gra chodzi płynnie, jedynie ma problemy przy większym ai/mapach
[Obrazek: 1.png]
Odpowiedz


@bary_zkm_ig:

Przeczytaj to "Zalecenia Programowe"

@K. C.:

Pokaż logfile.txt
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości