Dobór ustawień OMSI do sprzętu |
Ktoś mógłby dopasować ustawienia do OMSI 2?
Podzespoły: Procesor: Intel Core i7 6500U Karta graficzna: AMD Radeon R5 M335 + Intel HD Graphics 520 Pamięć RAM: 8 GB DDR3 Dysk: 1TB HDD Rozdzielczość: 1920x1080 Częstotliwość odświeżania: 60 Hz Typ urządzenia: laptop Wyskakuje mi taki błąd: Texturladen - Direct9 Error: D3DXERR_INVALIDDATA (-2005529767) W załącznikach zamieszczam screeny aktualnych ustawień:
Zmień wartość pamięci tekstur wysokiej jakości z 200 MB na znacznie więcej (wpisanie wartości 0 oznacza bodaj brak limitu).
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Musisz popróbować. Ustaw 2000, zobacz jak się jeździ. Jeśli dalej jest źle - to 4000 itd.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Mam taki komputer:
AMD Ryzen 7 3700X 16GB RAM DDR4 MSI GeForce RTX 3060 Ventus 2X 12GDDR6 OMSI 2 mam na dysku HDD 2TB Moje aktualne ustawienia gry: [code] GENERAL ------------------------ [last_map] maps\Grande Porto 2022\global.cfg [last_driver] Drivers\Lukasz.odr [useActTime] [useActDate] [useActYear] [currWeather_ICAO] LPPT - Lissabon [no_collision] [no_collision_terrain] [no_collision_vehToVeh] [no_collision_pedastrians] [wear_lifespan] 0 [redSteerSpd] [ticketselling] 0 [no_schedAnaPopUp] [see_own_driver] [radio] http://www.fresh80s.de/flashplayer/index.php [font_typewriter] Courier New [language] PL MULTITHREADING ------------------------ GRAPHICS ------------------------ [performance_realreflexions] full [performance_reflTexSize] 9 [no_stencilbuffer] [no_humans_on_rain_refl] [sunglow] [shadow_stencil] off [performance_tiledistmax] 2 [performance_maxObjDist] 4000.000 [performance_minObjSize] 0.010 [performance_minObjSizeRefl] 0.100 [maxcomplexity] 3 [maxcomplexity_map] 2 [performance_dyn_redrefl] 20.000 40.000 [performance_dyn_tile_red] 15.000 25.000 [maxFPS] 30 [texFilter] 3 16 [texture] 0 1 [texmemlimit] 8192.0 [smokesystems] 1 500 0 1 SOUND ------------------------ [sound_maxcount] 460 [sound_vol_master] 0.899999951516336 [sound_stereo] 17 [sound_doppler] off [sound_ai] [sound_scenery] GAME CONTROLERS ------------------------ AI ------------------------ [AIMaxCountRandom] 180 300 0 0 0 0 0 0 0 [AIUnschedFactor] 100 [AIMaxCountParked] 65 [AIPassFactor] 100 [AIMaxCountScheduled] 100 [AIPriorityScheduled] 4 Editor ------------------------ [Editor_LinkAerial] [/code/ Ustawienia gry podałem dla poprzedniej mapy na jakiej grałem.Teraz gram na mapie Liestal v3,którą pobrałem z WebDisk OMSI i używam podanych ustawień gry. Mam problem,bo podczas jazdy na mapie na jakiej gram,gra zawiesza się i po kilku sekundach mogę jechać dalej,a nawet jest tak,że gra się zawiesi tak,że pomaga jedynie Alt+Ctrl+Delete i wyłączenie procesu gry w Menadżer zadań. Co zmienić w ustawieniach gry,tak by podczas grania dało się bez problemu przejechać wybraną linię na mapie na jakiej gram i gra się nie zawiesiła,tak by trzeba było w Menadżer zadań wyłączać proces gry?
Na początek spróbowałbym zmienić ilość wyświetlanych sąsiadujących segmentów mapy z 2 na 1 oraz maksymalną odległość rysowania obiektów z 4000 na powiedzmy 500 (jeśli dobrze pamietam - jeden kafel to 300x300 metrów - więc przy ładowaniu jednego sąsiedniego kafla więcej nie ma sensu). Sprawdź na takich ustawieniach i daj znać. Innych ustawień nie weryfikowałem - te dwie rzuciły mi się od razu w oczy i od tego bym zaczął.
Ustawiłem opcje wczytywania sąsiednich segmentów mapy na 1 i odległość rysowania na 500. Dodatkowo zmieniłem na jak najniższe ustawienia ruchu AI.Ustawienia zapisałem.Po wczytaniu czystej mapy,wybraniu autobusu i rozkładu,udało mi się przejechać bez problemu(nie chcę zapeszać) fragment wybranej linii i gra się nie zawiesiła. Sprawdzę kolejny raz,czy bez problemu przejadę całą linię na mapie.
Cześć, posiadam Ryzena 7800X3D + RTX3060ti na 32gb RAMu 5800mhz DDR5 i gra zacina mi przy rozglądaniu się i czasem przy jeździe. Głównie na mapie golczewo, na innych nie testowałem. Tutaj moje ustawienia, proszę o pomoc co zmienić by gra lepiej chodziła i co ewentualnie można podkręcić
GRAPHICS ------------------------ [loadAllTiles] [performance_realreflexions] economy [performance_reflTexSize] 9 [no_stencilbuffer] [no_rain_refl] [no_humans_on_rain_refl] [sunglow] [shadow_stencil] off [performance_tiledistmax] 1 [performance_maxObjDist] 511.000 [performance_minObjSize] 0.013 [performance_minObjSizeRefl] 0.046 [maxcomplexity] 2 [maxcomplexity_map] 1 [performance_dyn_redrefl] 20.000 40.000 [performance_dyn_tile_red] 20.000 35.000 [maxFPS] 60 [texFilter] 3 16 [texture] 0 1 [texmemlimit] 4000.0 [smokesystems] 1 1000 1 0
Cześć , czy mógłbym liczyć na pomoc w doborze ustawień do :
dell g15 5511 procesor : 11th Gen Intel® Core i5-11260H @ 2.60GHz 2.61 GHz ram : 16,0 GB (dostępne: 15,7 GB) system : 64-bitowy system operacyjny, procesor x64 grafika : nvidia geforce rtx 3050 gpu. Jeżeli chodzi o to jak sam ustawiałem to różnie i tak za każdym razem gra słabo chodzi , patcha 4gb używam i nie wiem czy ważne podstawka chłodząca. Fps najczęściej na 90/120/144. Widoczność obiektów standard (750) lub 1000. Złożoność obiektów mapy 2/3 2/3. Efekt słończa i spaliny off. Lusterka standard (524). Stopień ruchu 4 , ilość autobusów max 12 , zmiejszona liczba pojazdów al. Autosave off. I zwykle gra się zacina. Najczęściej gram golczewo/projekt szcz /fikcyjny szcz / pomorze. Będę wdzięczny za pomoc , może ktoś ma podobny sprzęt i rzuci swoimi ustawieniami. dzk. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
7 gości |