Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Dobór ustawień OMSI do sprzętu


1. Która to opcja?:X
2. Wyłączone
3. Skype wyłączony
Wersja 2.2.017
[Obrazek: 2642er7.jpg]

Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.
Odpowiedz


Opcja nazywa się Reduce Multithreading, znajduje się w zakładce Advanced:)
Jeszcze jedno, w tej samej zakładce zaznacz "Load whole map" - czyli ładowanie całej mapy przy starcie:-)
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
 Podziękowania za post: ShadowPL(+1)
Odpowiedz


Zastosowałem się do w/w wskazówek i optymalizacja bardzo się poprawiła:D

Serdecznie dziękuje Ci:)

Pozdrawiam, Shadow
[Obrazek: 2642er7.jpg]

Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.05.2015, 20:22 przez kacper_2000.)

Konfigruacja komputera
Procesor: Intel® Core™ i5-3210M CPU @ 2.50GHz 2.50GHz
Pamięć RAM: 6.00 GB (dostępne: 5,89 GB)
Model karty graficznej: Inter® HD Graphics 4000
Ilość pamięci karty graficznej: 5577 MB
System operacyjny: Wnidows 8.1 64 bit

Problem
Po pół godziny gry w OMSI 2 nowo wczytywanym autobusom AI nie ładują się ich tekstury.

Gdzie się pojawia?
Problem pojawia się po około 0.5 godziny grania, zjawisko dzieje się na mapach gdzie kursują na AI m. i. n. Solarisy Urbino by NH (w moim przypadku PS 4.0.1, Modrzewice, Projekt PKM, Karbowo, Fikcyjne Pomorze... )

Screen z gry
[Obrazek: 98337854811027470960.jpg]

Ustawienia
GENERAL ------------------------

[last_map]
maps\Projekt_Szczecin\global.cfg

[last_driver]
Drivers\KACPER.odr

[currWeather_ICAO]
EDDT - Berlin

[driverview_moving]

[no_collision_vehToVeh]

[wear_lifespan]
4

[autoCenter]

[ticketselling]
0

[see_own_driver]

[radio]
http://www.fresh80s.de/flashplayer/index.php

[font_typewriter]
Courier New

[language]
PL

MULTITHREADING ------------------------

[no_multithreading_calculate]

[no_multithreading_texload]

GRAPHICS ------------------------

[performance_realreflexions]
economy

[performance_reflTexSize]
9

[no_stencilbuffer]

[no_humans_on_rain_refl]

[shadow_stencil]
on

[performance_tiledistmax]
14

[performance_maxObjDist]
1247.000

[performance_minObjSize]
0.013

[performance_minObjSizeRefl]
0.046

[maxcomplexity]
3

[maxcomplexity_map]
2

[performance_dyn_redrefl]
20.000
40.000

[performance_dyn_tile_red]
17.000
25.000

[maxFPS]
200

[texFilter]
3
16

[texture]
0
1

[texmemlimit]
10000.0

[smokesystems]
1
1000
1
0

SOUND ------------------------

[sound_maxcount]
313

[sound_vol_master]
0.299999995292025

[sound_stereo]
15

[sound_doppler]
on

[sound_ai]

[sound_scenery]

[sound_noreverb]

GAME CONTROLERS ------------------------

AI ------------------------

[AIMaxCountRandom]
387
1000
0
0
0
0
0
0
0

[AIUnschedFactor]
121

[AIMaxCountParked]
42

[AIPassFactor]
200

[AIMaxCountScheduled]
1000

[AIPriorityScheduled]
4
Editor ------------------------

[Editor_LinkAerial]
http://www.gcmods.de/toquad.php?x=~x&y=~...ice=google

Z góry dziękuje za pomoc ;)
[Obrazek: g4CoQsN.png]
Odpowiedz


Ile masz wpisane w polu "ilość pamięci dla tekstur...." w zakładce Grafika zaawansowane?
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.05.2015, 20:30 przez Kuba L..)

Więc:
1. Odznacz redukcję wielordzeniowości;
2. Ograniczenie liczby FPS na 30 (więcej nie ma sensu);
3. Ilość wyświetlanych segmentów mapy na 2-3;
4. Głębia szczegółowości na 0 (jeśli nie jeździsz uliczkami bez ruchu autobusowego, to nie odczujesz różnicy w ilości obiektów:) );
5. Na koniec jeszcze spróbuj zdefragmentować dysk (jeśli masz HDD).
Edit
6. Widzę, że wpisałeś jako pamięć tekstur 10000MB. Właśnie to powoduje takie błędy, musisz się ograniczyć do... i tu mam problem, ile ta intelowska karta ma pamięci ?
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.05.2015, 20:36 przez kacper_2000.)

@ invis: [Obrazek: 41376027989871052380.png]
@ Kuba L.: 5577 MB, jest w poście nr. 194 ;)
[Obrazek: g4CoQsN.png]
Odpowiedz


Ustaw tam mysle, ze 5000mb w tym miejscu.
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz


Nie, mniej. To jest karta zintegrowana. Do tego I5 szału nie ma. Nie masz jakiejś zwykłej karty graficznej? Po zintegrowanych nie oczekujemy zbyt dużo. Do tego 4600 nie jest zbyt szybka. Myślę że 2000 wystarczy.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
 Podziękowania za post: kacper_2000(+1)
Odpowiedz


Jak sądzę, jest to laptop, czyli można zapomnieć o rozbudowie.
Jeżeli pomogłem, kliknij Rep+ pod postem;)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
5 gości