Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Dźwięk nierówności na splinie.

#1

Jak zrobić aby zrobiony przez nas splin miał dźwięk nierówności? Chodzi mi o to, by na splinie był dźwięk kostki itd, nie głucha cisza. Co za to odpowiada? Proszę o wyjaśnienie łopatologiczne.
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.08.2021, 21:43 przez KMSzczecin.)

Do tekstury danego splina należy dodać plik o identycznej nazwie, któremu nadajemy rozszerzenie .surf (jeśli tekstura nazywa się "Droga.bmp", plik surf powinien nosić nazwę "Droga.bmp.surf"). W tym pliku można skonfigurować miejsce i głębokość kolein, które na danym splinie się znajdują.

Przykładowy plik surf dla grafiki drogi z Golczewa (ciemniejsze punkty to koleiny):
İmage

Plik drogi:
İmage

Jak możesz zauważyć, plik surf ma mniejszą rozdzielczość (bo większa potrzebna mu nie jest). Kolorem czerwonym oznaczona jest płaska droga, a koleiny w tym wypadku oznaczone są ciemniejszym odcieniem. Odcień czerwonego definiuje również jej głębokość.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , barteg(+1) , grzybek(+1) , Barcik(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości