Dźwięk nierówności na splinie. |
Jak zrobić aby zrobiony przez nas splin miał dźwięk nierówności? Chodzi mi o to, by na splinie był dźwięk kostki itd, nie głucha cisza. Co za to odpowiada? Proszę o wyjaśnienie łopatologiczne.
Do tekstury danego splina należy dodać plik o identycznej nazwie, któremu nadajemy rozszerzenie .surf (jeśli tekstura nazywa się "Droga.bmp", plik surf powinien nosić nazwę "Droga.bmp.surf"). W tym pliku można skonfigurować miejsce i głębokość kolein, które na danym splinie się znajdują.
Przykładowy plik surf dla grafiki drogi z Golczewa (ciemniejsze punkty to koleiny): ![]() Plik drogi: ![]() Jak możesz zauważyć, plik surf ma mniejszą rozdzielczość (bo większa potrzebna mu nie jest). Kolorem czerwonym oznaczona jest płaska droga, a koleiny w tym wypadku oznaczone są ciemniejszym odcieniem. Odcień czerwonego definiuje również jej głębokość. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |