Odpowiedź 
Dźwięk nierówności na splinie.
Autor Wiadomość

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 8
Dołączył: 09-2016
Post: #1
Dźwięk nierówności na splinie.
Jak zrobić aby zrobiony przez nas splin miał dźwięk nierówności? Chodzi mi o to, by na splinie był dźwięk kostki itd, nie głucha cisza. Co za to odpowiada? Proszę o wyjaśnienie łopatologiczne.

31.08.2021 14:53
Szukaj postów Cytat

"tfurca" od golczewa
Twórcy
Liczba postów: 1,752
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1091
Post: #2
RE: Dźwięk nierówności na splinie.
Do tekstury danego splina należy dodać plik o identycznej nazwie, któremu nadajemy rozszerzenie .surf (jeśli tekstura nazywa się "Droga.bmp", plik surf powinien nosić nazwę "Droga.bmp.surf"). W tym pliku można skonfigurować miejsce i głębokość kolein, które na danym splinie się znajdują.

Przykładowy plik surf dla grafiki drogi z Golczewa (ciemniejsze punkty to koleiny):
İmage

Plik drogi:
İmage

Jak możesz zauważyć, plik surf ma mniejszą rozdzielczość (bo większa potrzebna mu nie jest). Kolorem czerwonym oznaczona jest płaska droga, a koleiny w tym wypadku oznaczone są ciemniejszym odcieniem. Odcień czerwonego definiuje również jej głębokość.


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.08.2021 21:43 przez KMSzczecin.)
31.08.2021 21:41
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ikarus 132 , barteg , grzybek , Barcik
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: