Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Gdynia 1.0 - (linia 160)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.05.2024, 23:01 przez mmiki26.)

[Obrazek: tXsRfDv.jpeg]

Informacje:
Projekt: Gdynia
Autorzy: mmiki26 i Heir (MHStudio)
Podziękowania dla:
Miłosz D. – udostępnienie zdjęć autobusów i pociągów
Mateusz P. i Mikołaj S. – udostępnienie zdjęć autobusów
Paweł S. – udostępnienie zapowiedzi przystankowych
Dawid M. i Marcin N. – udostępnienie zdjęć biletów
$ieku – pomoc z teksturami i podesłanie malowań
Sobol – udostępnienie dźwięków do Lionsów

Przepraszam jeśli kogoś pominąłem, 10 lat dłubania nad projektem źle działa na
pamięć;)

Wersja: 1.0
Wymagana gra: OMSI 2 - 2.2.032
Waga paczki: 1112 MB
Readme PDF: PL
EN


Opis:

Gdynia to projekt, który można śmiało określić jako coś, co mnie przerosło, w końcu minęło już 10 lat od kiedy pierwszy tile w OMSI się pojawił.
Szkoda mimo wszystko tych godzin, które nad tym projektem z Heirem spędziliśmy, żeby to tak po prostu porzucić, dlatego wydaję w takiej formie jaką mam obecnie - czyli skróconą fikcyjnie linię 160 do odcinka Gdynia Dw. Główny - Węzeł Franciszki Cegielskiej. Kto zna Gdynię, to wie, że nie będzie to długa trasa, ale za to klimatyczna ?

Nas przerosło, ale może ktoś będzie chętny to kontynuować. ?

Trasa jest krótka, ale w pełni grywalna. Paczka zawiera wszystko co potrzebne, niczego nie trzeba doinstalowywać / posiadać.

Modyfikacje i udostępnianie:
Mimo tego, co jest napisane w plikach niektórych obiektów

Darmowe modyfikacje, rozwój,
wykorzystywanie obiektów w innych
projektach oraz udostępnianie są dozwolone.


Naruszeniem praw autorskich będzie sprzedaż lub
inna forma udostępniania elementów dedykowanych
mapy w tym wszelkich pojazdów za opłatą.

Wirtualne firmy:
Wszelkie drobne modyfikacje i publikowanie, wykorzystywanie
obiektów i całej mapy do „vfirm” jest dozwolone bez pytania,
natomiast modyfikacje duże (rozbudowa o kolejne linie,
dokończenie obecnej) są dozwolone pod warunkiem
zachowania publiczności tej mapy.
Uważam za patologię kitranie map po „vfirmach”, które opadając ciągną do śmietnika
sporo fajnych dodatków, dlatego z racji że mapa jest w całości upubliczniona za darmo,
to wszelkie jej rozbudowy także chciałbym, aby były publiczne.


Prezentacja:

[Obrazek: GKvRLIC.jpeg]
[Obrazek: D9wu3ED.jpeg]
[Obrazek: 4Gtu5Qy.jpeg]
[Obrazek: AlzAowS.jpeg]
[Obrazek: T74lDbd.jpeg]
[Obrazek: KQHFK1v.jpeg]
[Obrazek: te4QoVJ.jpeg]
[Obrazek: 7N2MiaG.jpeg]


Komentarz:

* Ustawienia ibisa są w README
* Hof znajduje się w paczce oraz bezpośrednio pod tym LINKIEM
* Modele widoczne na zdjęciach to w miarę lekkie modele dla AI, nie nadają się do jeżdżenia przez graczy. Jakby ktoś chciał jeszcze jakieś wersje robić, to zostawiłem pliki obj w paczce dla lionsów i trollino;)

Download

Mapa, pełna paczka
POBIERZ:
Google Drive


Pozdrawiam:)
hejka:)
 Podziękowania za post: panroprisan(+1) , Allison(+1) , michail25(+1) , wodniak(+1) , Jestem Szymek(+1) , Sebal29(+1) , Benito(+1) , adamets2(+1) , filipaadama(+1) , smolarzp@interia.pl(+1) , polak1616(+1) , kacper_2000(+1) , JanixPL(+1) , quill170(+1) , szymon kuśnierczak(+1) , Zimaleq999(+1) , lurr3x(+1) , lego90000(+1) , mistersix(+1) , ryszard(+1) , NarutoMan(+1) , siroccoxp(+1) , Pablo_2115(+1) , Szaqql(+1) , KrYsTiPL(+1) , Westu(+1) , $ieku(+1) , DespiKr(+1) , michalgala2004(+1) , Variveq(+1) , Krystian12PL(+1) , Janswan(+1) , Ghost Rider(+1) , Aragok(+1) , Michlo(+1) , GdynskiNeoplan(+1) , Sartorius(+1) , tomkol4510(+1) , ShadiiV12(+1) , kacper213(+1) , A3d9k(+1) , jestem_fifi(+1) , TomcatPL(+1) , kamwol1(+1) , kacper11179(+1) , Filip Krzysko(+1) , michass(+1) , Alex Simulations(+1) , Maciex(+1) , TheNixen(+1) , 18buzka(+1) , xKoxxY(+1) , ReMi(+1) , neodokuran(+1) , Pawlosson(+1) , byzekp19(+1) , AdamAkaAndrzej(+1) , Robcio(+1) , M4tczvk124(+1) , Konduktor5-8(+1) , EmIkar5321(+1) , ratata_marek(+1) , kostusiakhubert@gmail.com(+1)
Odpowiedz

#2

Napiszę pierwszą opinię.
Mapa jest wykonana 1 do 1.
Autobusy AI wyglądają nieźle, ale bardziej nadają się jako statyczne.
Optymalizacja - słabo..
Dźwięki mew w tle - 100/10
Ogólna opinia - 9/10.
 Podziękowania za post: Master2007(+1) , mmiki26(+1) , Solaris_Urbino_18_#5253(+1)
Odpowiedz

#3

Siema, miałem okazję wczoraj się przejechać linia 160. Krótka bardzo niestety ale ciekawa trasa, najgorsze miejsce to Chwarzno Polanki, tam faktycznie jest duży spadek fps.
 Podziękowania za post: mmiki26(+1)
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.05.2024, 09:42 przez Wateho.)

No i się doczekaliśmy po tylu latach, mapa bardzo dopracowana. Jedynie na czym można ubolewać to nad długością linii.
[Obrazek: pvk9mTR.gif]
 Podziękowania za post: mmiki26(+1)
Odpowiedz

#5

bardzo piękna mapa! odwzorowana 1 do 1 pozdro
 Podziękowania za post: mmiki26(+1)
Odpowiedz

#6

Więc przyszła kolej na mnie na danie opinii.
Jest to projekt który był bardzo wyczekiwany przezemnie jak i przez większość osób. Mapa sama w sobie jest dosyć krótka lecz jakże klimatyczna. Widać że jak na tak krótki wycinek trasy jest mapa naprawdę dopieszczona i jeszcze ta gratka w postaci modeli AI jest to coś pięknego. Trzymałem kciuki na całkowite dokończenie mapy... szkoda może ktoś się podejmie na dokończenie (dorobienie) nowych obszarów Gdyni (najcięższy element Gdyni został prawie w pełni dokończony) Jedyne co moge dodać od siebie to że jest za mało dziur w ulicach XD! (ci co mieszkają lub chociaż byli w Gdyni wiedzą o co chodzi) Licze na dalszy rozwój tego projektu przez społeczność OMSI. Może też dodam swoje 10 groszy.:P
alegancko
 Podziękowania za post: mmiki26(+1)
Odpowiedz

#7

Mapa jest piękna. Klimat pięknej Gdyni oddany w wyśmienity sposób. Świetną robotę robią dźwięki mew, ale również dużym plusem są modele AI. Czekałem na wydanie tej mapy i się naprawdę nie zawiodłem. Jedyny minus jaki ja wyłapałem to lekkie problemy przy dworcu głównym z optymalizacją (no i szkoda że taka króciutka linia). Mam nadzieję że ktoś z okolic podejmie się dalszego rozwoju bo aż się chce jeździć po takiej mapie.
Odpowiedz

#8

Jestem rodowitym mieszkańcem Gdyni i spełniłem swoje odwieczne marzenie, by pojechać autobusem w OMSI we własnym mieście. Pomimo krótkiej trasy linii muszę przyznać, że mapa zachwyca realizmem- Gdynia została odwzorowana z dbałością o najmniejsze detale. Na uwagę zasługują również pojazdy AI - np. stojący na Węźle F. Cegielskiej trolejbus 34. Ocenka oczywiście 10/10! Gratuluję wydania tak dobrze zrobionej mapy
Odpowiedz

#9
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.05.2024, 00:06 przez Sartorius.)

Początkowo trochę spłoszyło mnie ostrzeżenie Autora, że „mapa jest ciężka”. Oryginalnie chciałem ją zatem zarchiwizować i uruchomić na lepszym komputerze, który potencjalnie, mam nadzieję, będę miał w przyszłości. Po obejrzeniu nagrania na YT z przejazdu gdyńską linią 160 (konkretnie mówię o tym filmiku) i postanowiłem jednak spróbować. Nawet faktycznie zwiększyłem ilość pojazdów SI, aby była zgodna z zalecaną przez Autora.
Przygotowałem się starannie poczynając od poszukiwań odpowiednich malowań, a dzięki temu odkryłem model MAN-a od Sobola, który dotąd uszedł mojej uwagi. Po jeździe testowej po Poznaniu ze zdziwieniem odkryłem, że w odróżnieniu od paczki MAN Overhaul nie mam ochoty wywalić go z dysku, bo jakoś mi utrafił w guścidło. Nie obyło się jednak bez zmiany w modelu: musiałem wykasować wpisy biletów i pieniędzy w passengercabin, bo nie było możliwości wydania/wydrukowania biletu ani wręczenia reszty.
Wyruszyłem więc właśnie tym pojazdem na podbój Gdyni. Z ulgą zauważyłem, że pojazd nie skacze, choć FPS-y oscylują u mnie w rejonie dworca w okolicy 15 – niebezpiecznie blisko krytycznych 10, cholera. Zrobiłem jednak kurs, na razie tylko w jedną stronę. W kwestii wydajności jest fantastycznie, bo mapa była przez cały czas perfekcyjnie grywalna: napotkałem tylko na jedną kruciutką zwieszkę przy wczytywaniu obiektów między 3 maja a Władysława IV, lecz żadnego skakania. Gwoli wyjaśnienia: na moim komputerze SU18 Alterra potrafi czasem poskakać w okolicy rathausa w Szpandawie.
Aczkolwiek występowały pewne drobne różnice z tym, co widziałem na filmie, odwzorowanie ogólnie jest tak doskonale odtworzone, że, podziwiając widoki w odniesieniu do wersji „z realu” końcówki 2019 r. wpadłem w taki zachwyt, że wyrżnąłem w tyłek stojącego na światłach MAN-a SI.
Tym swoim niekoherentnym wywodem pragnę, dziękując Autorowi za podarowanie nam tak wspaniałej mapy, zachęcić do używania jej i nie przejmowania się, że może być ciężka. Klimat, estetyka, staranność wykonania są na najwyższym poziomie. Rzeczywiście szkoda, że jest krótka; jako że ja jednak nie stworzyłem dosłownie żadnej mapy, tak więc nie mam prawa tu margać.
Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
 Podziękowania za post: Konduktor5-8(+1) , 18buzka(+1) , mmiki26(+1) , Alex Simulations(+1)
Odpowiedz

#10
Wink 

Mapa sama w sobie - cóż - jest dobrze wykonana.
AI - 10/10 - po prostu piękne. Wcześniej nie widziałem mapy, która ma aż tyle pojazdów AI, innych niż samochody.
Otoczenie - 9/10. ale to wina faktu, że trójmiasto - nie jestem fanatykiem tych rejonów, aczkolwiek jest ładnie.
Optymalizacja - GTX 1650 i AMD Ryzen 5 3550 - 30fps. Mogło być gorzej, a nie jest xD - mocne 8/10

Ogólnie mapa sama w sobie jest dobrze wykonana. Pomimo faktu, że nie jestem fanatykiem klimatu nadmorskiego - to bardzo mi się podoba.

Podsumowanie:
-> polecam
-> ocena 9/10

~komlub
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości