Gdynia 1.0 - (linia 160) | ||||||||||||||||||
![]() Informacje: Projekt: Gdynia Autorzy: mmiki26 i Heir (MHStudio) Podziękowania dla: Miłosz D. – udostępnienie zdjęć autobusów i pociągów Mateusz P. i Mikołaj S. – udostępnienie zdjęć autobusów Paweł S. – udostępnienie zapowiedzi przystankowych Dawid M. i Marcin N. – udostępnienie zdjęć biletów $ieku – pomoc z teksturami i podesłanie malowań Sobol – udostępnienie dźwięków do Lionsów Przepraszam jeśli kogoś pominąłem, 10 lat dłubania nad projektem źle działa na pamięć ![]() Wersja: 1.0 Wymagana gra: OMSI 2 - 2.2.032 Waga paczki: 1112 MB Readme PDF: PL EN Opis: Gdynia to projekt, który można śmiało określić jako coś, co mnie przerosło, w końcu minęło już 10 lat od kiedy pierwszy tile w OMSI się pojawił. Szkoda mimo wszystko tych godzin, które nad tym projektem z Heirem spędziliśmy, żeby to tak po prostu porzucić, dlatego wydaję w takiej formie jaką mam obecnie - czyli skróconą fikcyjnie linię 160 do odcinka Gdynia Dw. Główny - Węzeł Franciszki Cegielskiej. Kto zna Gdynię, to wie, że nie będzie to długa trasa, ale za to klimatyczna ? Nas przerosło, ale może ktoś będzie chętny to kontynuować. ? Trasa jest krótka, ale w pełni grywalna. Paczka zawiera wszystko co potrzebne, niczego nie trzeba doinstalowywać / posiadać. Modyfikacje i udostępnianie: Mimo tego, co jest napisane w plikach niektórych obiektów Darmowe modyfikacje, rozwój, wykorzystywanie obiektów w innych projektach oraz udostępnianie są dozwolone. Naruszeniem praw autorskich będzie sprzedaż lub inna forma udostępniania elementów dedykowanych mapy w tym wszelkich pojazdów za opłatą. Wirtualne firmy: Wszelkie drobne modyfikacje i publikowanie, wykorzystywanie obiektów i całej mapy do „vfirm” jest dozwolone bez pytania, natomiast modyfikacje duże (rozbudowa o kolejne linie, dokończenie obecnej) są dozwolone pod warunkiem zachowania publiczności tej mapy. Uważam za patologię kitranie map po „vfirmach”, które opadając ciągną do śmietnika sporo fajnych dodatków, dlatego z racji że mapa jest w całości upubliczniona za darmo, to wszelkie jej rozbudowy także chciałbym, aby były publiczne. Prezentacja: Komentarz: * Ustawienia ibisa są w README * Hof znajduje się w paczce oraz bezpośrednio pod tym LINKIEM * Modele widoczne na zdjęciach to w miarę lekkie modele dla AI, nie nadają się do jeżdżenia przez graczy. Jakby ktoś chciał jeszcze jakieś wersje robić, to zostawiłem pliki obj w paczce dla lionsów i trollino ![]() Download Mapa, pełna paczka POBIERZ: Google Drive Pozdrawiam ![]()
hejka
![]()
Napiszę pierwszą opinię.
Mapa jest wykonana 1 do 1. Autobusy AI wyglądają nieźle, ale bardziej nadają się jako statyczne. Optymalizacja - słabo.. Dźwięki mew w tle - 100/10 Ogólna opinia - 9/10.
Siema, miałem okazję wczoraj się przejechać linia 160. Krótka bardzo niestety ale ciekawa trasa, najgorsze miejsce to Chwarzno Polanki, tam faktycznie jest duży spadek fps.
Więc przyszła kolej na mnie na danie opinii.
Jest to projekt który był bardzo wyczekiwany przezemnie jak i przez większość osób. Mapa sama w sobie jest dosyć krótka lecz jakże klimatyczna. Widać że jak na tak krótki wycinek trasy jest mapa naprawdę dopieszczona i jeszcze ta gratka w postaci modeli AI jest to coś pięknego. Trzymałem kciuki na całkowite dokończenie mapy... szkoda może ktoś się podejmie na dokończenie (dorobienie) nowych obszarów Gdyni (najcięższy element Gdyni został prawie w pełni dokończony) Jedyne co moge dodać od siebie to że jest za mało dziur w ulicach XD! (ci co mieszkają lub chociaż byli w Gdyni wiedzą o co chodzi) Licze na dalszy rozwój tego projektu przez społeczność OMSI. Może też dodam swoje 10 groszy. ![]()
alegancko
Mapa jest piękna. Klimat pięknej Gdyni oddany w wyśmienity sposób. Świetną robotę robią dźwięki mew, ale również dużym plusem są modele AI. Czekałem na wydanie tej mapy i się naprawdę nie zawiodłem. Jedyny minus jaki ja wyłapałem to lekkie problemy przy dworcu głównym z optymalizacją (no i szkoda że taka króciutka linia). Mam nadzieję że ktoś z okolic podejmie się dalszego rozwoju bo aż się chce jeździć po takiej mapie.
Jestem rodowitym mieszkańcem Gdyni i spełniłem swoje odwieczne marzenie, by pojechać autobusem w OMSI we własnym mieście. Pomimo krótkiej trasy linii muszę przyznać, że mapa zachwyca realizmem- Gdynia została odwzorowana z dbałością o najmniejsze detale. Na uwagę zasługują również pojazdy AI - np. stojący na Węźle F. Cegielskiej trolejbus 34. Ocenka oczywiście 10/10! Gratuluję wydania tak dobrze zrobionej mapy
Początkowo trochę spłoszyło mnie ostrzeżenie Autora, że „mapa jest ciężka”. Oryginalnie chciałem ją zatem zarchiwizować i uruchomić na lepszym komputerze, który potencjalnie, mam nadzieję, będę miał w przyszłości. Po obejrzeniu nagrania na YT z przejazdu gdyńską linią 160 (konkretnie mówię o tym filmiku) i postanowiłem jednak spróbować. Nawet faktycznie zwiększyłem ilość pojazdów SI, aby była zgodna z zalecaną przez Autora.
Przygotowałem się starannie poczynając od poszukiwań odpowiednich malowań, a dzięki temu odkryłem model MAN-a od Sobola, który dotąd uszedł mojej uwagi. Po jeździe testowej po Poznaniu ze zdziwieniem odkryłem, że w odróżnieniu od paczki MAN Overhaul nie mam ochoty wywalić go z dysku, bo jakoś mi utrafił w guścidło. Nie obyło się jednak bez zmiany w modelu: musiałem wykasować wpisy biletów i pieniędzy w passengercabin, bo nie było możliwości wydania/wydrukowania biletu ani wręczenia reszty. Wyruszyłem więc właśnie tym pojazdem na podbój Gdyni. Z ulgą zauważyłem, że pojazd nie skacze, choć FPS-y oscylują u mnie w rejonie dworca w okolicy 15 – niebezpiecznie blisko krytycznych 10, cholera. Zrobiłem jednak kurs, na razie tylko w jedną stronę. W kwestii wydajności jest fantastycznie, bo mapa była przez cały czas perfekcyjnie grywalna: napotkałem tylko na jedną kruciutką zwieszkę przy wczytywaniu obiektów między 3 maja a Władysława IV, lecz żadnego skakania. Gwoli wyjaśnienia: na moim komputerze SU18 Alterra potrafi czasem poskakać w okolicy rathausa w Szpandawie. Aczkolwiek występowały pewne drobne różnice z tym, co widziałem na filmie, odwzorowanie ogólnie jest tak doskonale odtworzone, że, podziwiając widoki w odniesieniu do wersji „z realu” końcówki 2019 r. wpadłem w taki zachwyt, że wyrżnąłem w tyłek stojącego na światłach MAN-a SI. Tym swoim niekoherentnym wywodem pragnę, dziękując Autorowi za podarowanie nam tak wspaniałej mapy, zachęcić do używania jej i nie przejmowania się, że może być ciężka. Klimat, estetyka, staranność wykonania są na najwyższym poziomie. Rzeczywiście szkoda, że jest krótka; jako że ja jednak nie stworzyłem dosłownie żadnej mapy, tak więc nie mam prawa tu margać.
Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
Mapa sama w sobie - cóż - jest dobrze wykonana.
AI - 10/10 - po prostu piękne. Wcześniej nie widziałem mapy, która ma aż tyle pojazdów AI, innych niż samochody. Otoczenie - 9/10. ale to wina faktu, że trójmiasto - nie jestem fanatykiem tych rejonów, aczkolwiek jest ładnie. Optymalizacja - GTX 1650 i AMD Ryzen 5 3550 - 30fps. Mogło być gorzej, a nie jest xD - mocne 8/10 Ogólnie mapa sama w sobie jest dobrze wykonana. Pomimo faktu, że nie jestem fanatykiem klimatu nadmorskiego - to bardzo mi się podoba. Podsumowanie: -> polecam -> ocena 9/10 ~komlub | ||||||||||||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |