Gra źle interpretuje skin |
Cześć!
Planuję zrobić własny skin na MB 530. Wszystko super git idzie ale mam problem. W grze wygląda to tak: http://i.snag.gy/yaxZC.jpg Skin jest nałożony poprawnie, dds wygląda tak: http://i.snag.gy/uGTE6.jpg Nie wiem jak mam sobie z tym poradzić. Póki co ten skin to wczesna alpha dlatego tylko jedna strona jest zrobiona i wygląda to tak jak wygląda. ![]() Używam GIMPa 2.6 z pluginem do edycji DDSów.
A ja myślę, że nie wyświetlanie się zdjęcia z tekstury na drzwiach może powodować format .DDS. Spróbuj zapisać malowanie na domyślnym do repaintów na Citaro formacie .TGA. Spójrz, to jest moja tekstura na Citaro: http://www.hostmat.eu/images/52787399929707432705.png Zapisałem je w formacie .TGA i jak widać działa.
![]()
A ja jestem prawie pewien, że drzwi korzystają z innego pliku teksturowego, dlatego modyfikacja tekstury na nie nie wpływa. Trzeba przejrzeć cały plik model.cfg i sprawdzić jaka tekstura przypisana jest do modelu drzwi.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Sory na te drzwi nie nałożysz tekstury wiem z własnego doświadczenia
![]()
Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM Dziękuję za 400 punktów reputacji! ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |