Jak poprawnie ustawić widok kamer? | ||||||
Witam!
Jeśli temat już jest ( szukałem i nie znalazłem), to proszę o przekierowanie mnie do niego, a ten usunąć. Mam problem, nie potrafię sobie poradzić z poprawnym ustawieniem kamery gracza. Wiem, gdzie się ten wpis znajduje i że są w nim x i y, aczkolwiek skąd mam wziąć do nich dane? Co i jak zaznaczyć, żeby móc te dane spisać na kartkę ? Jeszcze jedno, czy jak już odpowiednio ustawię kamery, to kierowca znajdzie się na swoim miejscu? Pozdrawiam! Cole
Tylko i wyłącznie "na pałę", inaczej się nie da i każdy tak ustawia kamery.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Rozumiem i dzięki za odpowiedź....
Mam jeszcze jedno pytanie, czy na przykładzie tego krótkiego wpisu Kod: 0: Blick nach ganz links Pozdrawiam! Cole
x - szerokość pojazdu
y - długość z - wysokość dwa ostatnie to kąty. Reszta nie pamiętam i w sumie nie używam tego
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Kod: * x (lateral) * przesunięcie widoku po osi wszerz * przesunięcie widoku po osi wzdłuż * przesunięcie widoku po osi pionowej * odległość od oczu do połączenia szyi * pole widzenia wyrażony w stopniach, dla kierowcy jest to 52*, normalnie 45* * obrót wzroku po osi Z (poziomo) wyrażony w stopniach * * obrót wzroku po osi X (pionowo) wyrażony w stopniach *
Konkretny plik z rozszerzeniem .bus w folderze pojazdu w Vehicles. Jego nazwa zależy od widzimisię autora, ale przeważnie ma jakiś sens i łatwo rozpoznać, którego pliku szukamy.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |