Jelcz M121 | |||||||||
(12.07.2020, 22:47)stachupl napisał(a): Jest problem z pasażerami czyli źle siedzą nie tak jak siedzenia\fotele są ustawione oraz szybami uchylnymi ostatni szyby po obu stronach otwierają się z przedostatnimi szybami uchylnymi czyli lewy bok ostatnie z przedostatnimi oraz prawy bok ostatnie z przedostatnimi.Przecież dobrze siadają. To też między innymi było zmienione w poprawce. Nawet się upewniłem przed chwilą. Poza tym proszę Cię - jak coś piszesz to pisz to tak żeby było zrozumiałe od razu, a nie po chwili zastanowienia.
Model jest naprawdę na wysokim poziomie i tu nie będę się wgłębiał w jakieś wady, ale prosiłbym o zastanowienie się nad koniecznością dublowania tex2.tga - tekstury detali która zapewne nigdy nie doczeka się edycji o to by owa wylądowała jako wspólna tekstura dla wszystkich malowań. 30 mb tekstury powtarzającej się w każdym malowaniu to przesada. Tak samo jak tekstury 4K. Naprawdę z pozycji kierowcy nie da się rozróżnić przejeżdżającego autobusu czy jest w 2K czy w 4K. To że tekstura waży 16mb jako plik nie oznacza że w grze będzie zajmować tyleż samo pamięci.
Rozdzielczość 4096x4096 px jest dobrą rozdziałkom do tekstur. 2048x2048 trochę już mała im mniejsza rozdziałka tym mniej szczegółów może zostać naniesione. Jedynie bardziej bym ujednolicił pliki żeby łatwiej się malowało w szczególności tex2. Oraz złączyć plik karoserii z szybami żeby był na jednym pliku.
Ogólnie to także bym poprawił mapowanie tyłu bo lekko ok. 5px jest różnica pomiędzy bokami oraz są dziwne skosy na klapie silnika. Ten co nic nie kończy.
Robi co mu się żywnie podoba. Ale jest Lakiernikiem od siedmiu boleści.
Do stania i ślinienia się stojąc 2m od autobusu napewno
![]() A tak w rzeczywistości to tekstury nie wykorzystują mocy 4K. Poniżej próbka 2K rozciągnięte 200% w porównaniu do 4K w 100% ![]() ![]() ![]() Jakaś różnica? żadna. No, ale żeby nie było - godło, numer boczny i naklejka inwalidy dla NPC ma być git. 2K przeszkadza bardziej niż białe auta, czy inne białe tekstury, kilkudziesięcio sekundowe lagi czy też wywalanie gry w najmniej oczekiwanym momencie? ![]() Gdzieś to jakoś trzeba wyważyć ![]()
Cześć!
Przygotowałem szablon dostosowujący stare wersje szablonu do nowej, jedyne co trzeba to wkleić swoją teksturę na wskazaną warstwę, dodatkowo załączam warstwę wypiekającą teksturę ![]() Link Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Jak komuś nie odpowiada rozmiar tekstur to może sobie je zmienić
![]() | |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |