Kolor wyświetlaczy | |||||||||
Witam, mam problem ze zmianą koloru wyświetlaczy, a mianowicie rozchodzi się o wytłumaczenie mi, jak się zmienia kolor wyświetlaczy w Krüger++.
Ogarnąłem, że odpowiada za to kawałek skryptu i dziwne pliki w textures o nazwach zaczynających się albo od vmatrix_leer lub vmatrix_voll. Problem polega na tym, że nie wiem gdzie jest wpisana w pliku modelu funkcja, która odpowiada za kolor. Nie chodzi mi o megapack bo wiem jak się zmienia kolor w przypadku tych modeli.
Po prostu podmieniasz plik vmatrix_voll na inny kolor.
Tak to przynajmniej działa w Solarisach i Mercedesach od Altera.
Mój sprzęt
Karta graficzna: AMD Radeon RX 5700 8GB Procesor: AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor Pamięć: 24GB DDR4 Dysk: SanDisk SSD PLUS 1000GB
Tyle też rozgryzłem, natomiast w modelu z którego korzystam, vmatrix_voll jest pomarańczowy a wyświetlacze korzystają z innej tekstury.
A o jaki model chodzi?
Mój sprzęt
Karta graficzna: AMD Radeon RX 5700 8GB Procesor: AMD Ryzen 5 1400 Quad-Core Processor Pamięć: 24GB DDR4 Dysk: SanDisk SSD PLUS 1000GB
On korzysta z kolorowych bitmap. Jeśli plik bitmapy jest zrobiony na pomarańczowo, wyświetlacze będą pomarańczowe, jeśli bitmapy są białe, wyświetlacze będą białe itp. Najprościej jest zmienić kolor bitmapy w nim i będzie działać
![]()
to używasz różnych kolorów na bitmapie
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
| |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |