Krakowiaczki |
Tak, SIP zawiódł prawdopodobnie przez błąd w bazie danych. Co najlepsze wozy stały dobry miesiąc na zajezdni i zamiast sprawdzić ich działanie to na ostatnią chwile było robione ale u nas to typowe. Co do tych kierowców co napisałem wcześniej jak ktoś czytał to podobno tylko plota
![]() Nie chcieli Novamedii to wzieli R&G które jak widać również nawala... Jak na razie tylko 3 hybrydy na mieście wszystkie na 501, reszta jeszcze się naprawia i testuje ![]()
Naprawdę blokujecie sobie miasto osiemnastometrowym autobusem z powodu awarii sterownika wyświetlaczy? Nie można było zjechać do zajezdni?
Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Większość pojazdów zjechało od razu do zajezdni, a niektóre stały chwile, a następnie zjechały.
Z dzisiejszych nowinek to MPK podpisało umowę na dostawę 77 pojazdów 18 metrowych, będą to Solarisy IV generacji, najwcześniej możemy spodziewać się ich w lipcu.
Oczywiście malowanie w 100% zgodne z księgą
![]() Fajnie, że kupują jakieś nowinki, dobrze by było, żeby nie psuły się jak nowe hybrydy, czy też nie musiały być zastępowane przez Vero na 154 ![]() ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Myślę, że ta sztuka na razie nie trafi na 154, a bardziej na 169 gdyż nie posiada jeszcze pantografu do ładowania i nie ma jak się naładować na pawiej, a jak wiemy 169 kończy na zajezdni więc tam będzie gdzie go ładować
![]()
Ogólnie z tego co słyszałem, to są plany, by 169 było kolejną linią w pełni "elektryczną".
No i źle słyszeliście. Na 169 poszły hybrydy i tak zostanie do czasu dostawy elektryków.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |