Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 270
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 123
Post: #241
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Czyli w skrócie to jest takie samo dziadostwo jak OMSI 2... Trzeci raz sprzedają ten sam produkt po pseudopoprawkach?


"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
01.07.2019 18:16
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 255
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 180
Post: #242
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Ogólnie jest jedna kluczowa zmiana - w końcu jest wykorzystywany proces graficzny tak jak być powinien, a nie to co jest w OMSI. Co do reszty - dopóki nie wyjdzie coś większego, z ruchem miejskim, z pasażerami itd., nie ma co porównywać...

01.07.2019 18:52
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 413
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 615
Post: #243
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
6.10.2019 w muzeum w Hanowerze zostanie zaprezentowany m.in. moduł drogowy.
[Obrazek: 67398122_1235443026634165_84978861843519...e=5DDA3D92]
https://www.facebook.com/LOTUSSimulator/...=3&theater

01.08.2019 13:12
Szukaj postów Cytat

Freediver, Maper i YouTuber xD
Zasłużeni
Liczba postów: 244
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 1055
Post: #244
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
(01.07.2019 13:30)YoutuberAidis napisał(a):  A tak ogólnie to jakie są wasze opinie na temat edytora map. Według mnie jest on porażką a zwłaszcza tworzenie mapy która nie jest płaska.

Zgodzę się, tworzenie chociaż małego wzniesienia to droga przez mękę. Ponoć w późniejszym czasie ma być to inaczej rozwiązane. Na chwile obecną zakładki terrain unikam jak ognia.


Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)
02.09.2019 22:17
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 39
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 13
Post: #245
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
[Obrazek: 18824-2021-04-17-dfis-fallblatt-blechmarvin-png]

NightlyBuild - Patch 1.EA.092
  • Symulacja: wprowadzono SAS (stacjonarny system zapowiedzi). System będzie zawierał 14 000 modułów głosowych, w tym wszystkie możliwe typy pociągów, czasy, numery pociągów, miejsca docelowe - wszystkie można dowolnie konfigurować, a w przyszłości także sterować w trybie wieloosobowym z centrum sterowania. Co już działa: zapowiedzi przylotów i gotowości, opóźnienia, połączenia, komunikaty ogólne, „Kontynuuj jako ...”. Opinie mile widziane! A system jest daleki od ukończenia - więcej na ten temat w przyszłości!
  • Symulacja: Rozbudowane wsparcie dla systemów informacji pasażerskiej
  • Symulacja: Rozkłady jazdy w trybie dla wielu graczy (niemożliwe do przetestowania w obecnym NightlyBuild ) - jak dotąd szczątkowe i jeszcze nie odporne na zszywanie, ulepszenia do naśladowania!
  • Symulacja: Pasażerowie wysiadają lub nie wsiadają, jeśli zewnętrzne wyświetlacze pokazują cel „usługi” lub miejsce docelowe PIS toru / stacji, na której zatrzymuje się pociąg.
  • Symulacja - Rozkład jazdy : numer ścieżki dodany do informacji o rozkładzie jazdy
  • MapEditor: Nowy przycisk „center” na punkty wejściowe okno, z którego można przejść do oznaczonego punkt_wejścia na mapie
  • MapEditor - Harmonogram : W oknie wycieczki numer kursu jest dodawany przed numerem wycieczki, jeśli dotyczy.
  • ContentTool: obiekty można skonfigurować jako „widoczne tylko w MapEditor”
  • ContentTool: Naprawiono problemy, jeśli zakończenie tekstur nie zostało w całości napisane małymi literami (np. „* .DDS” zamiast „* .dds”)
  • Treść: Nowy, znacznie bardziej zróżnicowany spline domu
  • Treść: Heaps of BaseAddons from Alper, Yufa, Steven, Panda, Tene - Lost Track
  • Treść: diorama

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.04.2021 17:20 przez YoutuberAidis.)
18.04.2021 17:19
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 2
Post: #246
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Po prawie dekadzie developmentu twórcy chyba wreszcie zdali sobie sprawę, że samodzielne pisanie silnika jakoś niespecjalnie im wychodzi, więc...

LOTUS przechodzi na silnik Unity.

https://www.lotus-simulator.de/forum/ind...t-s-womit/

Wiele funkcji ze starego Lotusa jeszcze nie zostało zaimplementowanych, ale różnica w wydajności ponoć ma być kolosalna. "Efektem ubocznym" takiego przejścia oczywiście jest też poprawa grafiki widoczna gołym okiem.

Zobaczymy jak to się rozwinie, bo na razie każdy widzi, że to czym z założenia miał być LOTUS zdecydowanie przerosło kilkuosobowe studio, a gotowy silnik poza ułatwieniem wielu rzeczy narzuca też własne ograniczenia. Niemniej jednak twórcy ambitnie zakładają, że wszystkie dotychczas stworzone dodatki mają albo dać się uruchomić z marszu, albo dać się łatwo przekonwertować. Ponadto wszystkie skrypty mają być oparte na WebAssembly, co oznacza, że w zasadzie dowolny współczesny język programowania będzie mógł zostać użyty do pisania skryptów.

08.04.2024 18:19
Szukaj postów Cytat

Jolliee
Zasłużeni
Liczba postów: 76
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 473
Post: #247
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
(08.04.2024 18:19)Piotrek3201 napisał(a):  Po prawie dekadzie developmentu twórcy chyba wreszcie zdali sobie sprawę, że samodzielne pisanie silnika jakoś niespecjalnie im wychodzi, więc...

LOTUS przechodzi na silnik Unity.
https://www.lotus-simulator.de/forum/ind...#post82982

Tutaj jednak zdali sobie sprawę, że unity im też nie pasuje i zaczynają przepisywać od nowa na coś innego :E:hihi:

Co prawda napisali to 1 kwietnia, ale bym się nie zdziwił jakby to była prawda


[Obrazek: sygna.png]
09.04.2024 18:37
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 2
Post: #248
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Nie jest tajemnicą, że jeden z developerów prywatnie jest wielkim fanem Rusta, stąd ten żart;)

Aczkolwiek jeśli po kimkolwiek miałbym się spodziewać takiego ruchu to chyba faktycznie tylko po nich xD

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.04.2024 20:42 przez Piotrek3201.)
10.04.2024 20:42
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 413
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 615
Post: #249
RE: LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje
Przepisali.Można testować pierwszą mapę.
Lotus - forum
Tak się prezentuje Lotus-NG, na razie tylko można polatać po mapie.
[Obrazek: lotusng.jpg]

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.04.2024 21:59 przez Szaqql.)
17.04.2024 20:05
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: