Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje


Czyli w skrócie to jest takie samo dziadostwo jak OMSI 2... Trzeci raz sprzedają ten sam produkt po pseudopoprawkach?
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
Odpowiedz


Ogólnie jest jedna kluczowa zmiana - w końcu jest wykorzystywany proces graficzny tak jak być powinien, a nie to co jest w OMSI. Co do reszty - dopóki nie wyjdzie coś większego, z ruchem miejskim, z pasażerami itd., nie ma co porównywać...
Odpowiedz


6.10.2019 w muzeum w Hanowerze zostanie zaprezentowany m.in. moduł drogowy.
[Obrazek: 67398122_1235443026634165_84978861843519...e=5DDA3D92]
https://www.facebook.com/LOTUSSimulator/...=3&theater
Odpowiedz


(01.07.2019, 13:30)YoutuberAidis napisał(a): A tak ogólnie to jakie są wasze opinie na temat edytora map. Według mnie jest on porażką a zwłaszcza tworzenie mapy która nie jest płaska.

Zgodzę się, tworzenie chociaż małego wzniesienia to droga przez mękę. Ponoć w późniejszym czasie ma być to inaczej rozwiązane. Na chwile obecną zakładki terrain unikam jak ognia.
Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.04.2021, 17:20 przez YoutuberAidis.)

[Obrazek: 18824-2021-04-17-dfis-fallblatt-blechmarvin-png]

NightlyBuild - Patch 1.EA.092
  • Symulacja: wprowadzono SAS (stacjonarny system zapowiedzi). System będzie zawierał 14 000 modułów głosowych, w tym wszystkie możliwe typy pociągów, czasy, numery pociągów, miejsca docelowe - wszystkie można dowolnie konfigurować, a w przyszłości także sterować w trybie wieloosobowym z centrum sterowania. Co już działa: zapowiedzi przylotów i gotowości, opóźnienia, połączenia, komunikaty ogólne, „Kontynuuj jako ...”. Opinie mile widziane! A system jest daleki od ukończenia - więcej na ten temat w przyszłości!
  • Symulacja: Rozbudowane wsparcie dla systemów informacji pasażerskiej
  • Symulacja: Rozkłady jazdy w trybie dla wielu graczy (niemożliwe do przetestowania w obecnym NightlyBuild ) - jak dotąd szczątkowe i jeszcze nie odporne na zszywanie, ulepszenia do naśladowania!
  • Symulacja: Pasażerowie wysiadają lub nie wsiadają, jeśli zewnętrzne wyświetlacze pokazują cel „usługi” lub miejsce docelowe PIS toru / stacji, na której zatrzymuje się pociąg.
  • Symulacja - Rozkład jazdy : numer ścieżki dodany do informacji o rozkładzie jazdy

  • MapEditor: Nowy przycisk „center” na punkty wejściowe okno, z którego można przejść do oznaczonego punkt_wejścia na mapie
  • MapEditor - Harmonogram : W oknie wycieczki numer kursu jest dodawany przed numerem wycieczki, jeśli dotyczy.

  • ContentTool: obiekty można skonfigurować jako „widoczne tylko w MapEditor”
  • ContentTool: Naprawiono problemy, jeśli zakończenie tekstur nie zostało w całości napisane małymi literami (np. „* .DDS” zamiast „* .dds”)

  • Treść: Nowy, znacznie bardziej zróżnicowany spline domu
  • Treść: Heaps of BaseAddons from Alper, Yufa, Steven, Panda, Tene - Lost Track
  • Treść: diorama
Odpowiedz


Po prawie dekadzie developmentu twórcy chyba wreszcie zdali sobie sprawę, że samodzielne pisanie silnika jakoś niespecjalnie im wychodzi, więc...

LOTUS przechodzi na silnik Unity.

https://www.lotus-simulator.de/forum/ind...t-s-womit/

Wiele funkcji ze starego Lotusa jeszcze nie zostało zaimplementowanych, ale różnica w wydajności ponoć ma być kolosalna. "Efektem ubocznym" takiego przejścia oczywiście jest też poprawa grafiki widoczna gołym okiem.

Zobaczymy jak to się rozwinie, bo na razie każdy widzi, że to czym z założenia miał być LOTUS zdecydowanie przerosło kilkuosobowe studio, a gotowy silnik poza ułatwieniem wielu rzeczy narzuca też własne ograniczenia. Niemniej jednak twórcy ambitnie zakładają, że wszystkie dotychczas stworzone dodatki mają albo dać się uruchomić z marszu, albo dać się łatwo przekonwertować. Ponadto wszystkie skrypty mają być oparte na WebAssembly, co oznacza, że w zasadzie dowolny współczesny język programowania będzie mógł zostać użyty do pisania skryptów.
Odpowiedz


(08.04.2024, 18:19)Piotrek3201 napisał(a): Po prawie dekadzie developmentu twórcy chyba wreszcie zdali sobie sprawę, że samodzielne pisanie silnika jakoś niespecjalnie im wychodzi, więc...

LOTUS przechodzi na silnik Unity.
https://www.lotus-simulator.de/forum/ind...#post82982

Tutaj jednak zdali sobie sprawę, że unity im też nie pasuje i zaczynają przepisywać od nowa na coś innego :E:hihi:

Co prawda napisali to 1 kwietnia, ale bym się nie zdziwił jakby to była prawda
hejka:)
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.04.2024, 20:42 przez Piotrek3201.)

Nie jest tajemnicą, że jeden z developerów prywatnie jest wielkim fanem Rusta, stąd ten żart;)

Aczkolwiek jeśli po kimkolwiek miałbym się spodziewać takiego ruchu to chyba faktycznie tylko po nich xD
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.04.2024, 21:59 przez Szaqql.)

Przepisali.Można testować pierwszą mapę.
Lotus - forum
Tak się prezentuje Lotus-NG, na razie tylko można polatać po mapie.
[Obrazek: lotusng.jpg]
Odpowiedz


Jakieś nowości w sprawie Lotusa czy to już martwa gierka?
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości