LOTUS - informacje przedpremierowe i ogólne dyskusje |
Czyli w skrócie to jest takie samo dziadostwo jak OMSI 2... Trzeci raz sprzedają ten sam produkt po pseudopoprawkach?
"Ми стојимо постојано кано клисурине.
Проклет био издајица своје домовине!"
Ogólnie jest jedna kluczowa zmiana - w końcu jest wykorzystywany proces graficzny tak jak być powinien, a nie to co jest w OMSI. Co do reszty - dopóki nie wyjdzie coś większego, z ruchem miejskim, z pasażerami itd., nie ma co porównywać...
6.10.2019 w muzeum w Hanowerze zostanie zaprezentowany m.in. moduł drogowy.
![]() https://www.facebook.com/LOTUSSimulator/...=3&theater (01.07.2019, 13:30)YoutuberAidis napisał(a): A tak ogólnie to jakie są wasze opinie na temat edytora map. Według mnie jest on porażką a zwłaszcza tworzenie mapy która nie jest płaska. Zgodzę się, tworzenie chociaż małego wzniesienia to droga przez mękę. Ponoć w późniejszym czasie ma być to inaczej rozwiązane. Na chwile obecną zakładki terrain unikam jak ognia.
NightlyBuild - Patch 1.EA.092
Po prawie dekadzie developmentu twórcy chyba wreszcie zdali sobie sprawę, że samodzielne pisanie silnika jakoś niespecjalnie im wychodzi, więc...
LOTUS przechodzi na silnik Unity. https://www.lotus-simulator.de/forum/ind...t-s-womit/ Wiele funkcji ze starego Lotusa jeszcze nie zostało zaimplementowanych, ale różnica w wydajności ponoć ma być kolosalna. "Efektem ubocznym" takiego przejścia oczywiście jest też poprawa grafiki widoczna gołym okiem. Zobaczymy jak to się rozwinie, bo na razie każdy widzi, że to czym z założenia miał być LOTUS zdecydowanie przerosło kilkuosobowe studio, a gotowy silnik poza ułatwieniem wielu rzeczy narzuca też własne ograniczenia. Niemniej jednak twórcy ambitnie zakładają, że wszystkie dotychczas stworzone dodatki mają albo dać się uruchomić z marszu, albo dać się łatwo przekonwertować. Ponadto wszystkie skrypty mają być oparte na WebAssembly, co oznacza, że w zasadzie dowolny współczesny język programowania będzie mógł zostać użyty do pisania skryptów. (08.04.2024, 18:19)Piotrek3201 napisał(a): Po prawie dekadzie developmentu twórcy chyba wreszcie zdali sobie sprawę, że samodzielne pisanie silnika jakoś niespecjalnie im wychodzi, więc...https://www.lotus-simulator.de/forum/ind...#post82982 Tutaj jednak zdali sobie sprawę, że unity im też nie pasuje i zaczynają przepisywać od nowa na coś innego ![]() ![]() Co prawda napisali to 1 kwietnia, ale bym się nie zdziwił jakby to była prawda
hejka
![]()
Nie jest tajemnicą, że jeden z developerów prywatnie jest wielkim fanem Rusta, stąd ten żart
![]() Aczkolwiek jeśli po kimkolwiek miałbym się spodziewać takiego ruchu to chyba faktycznie tylko po nich xD
Przepisali.Można testować pierwszą mapę.
Lotus - forum Tak się prezentuje Lotus-NG, na razie tylko można polatać po mapie. ![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |