Odpowiedź 
Łączenie spline
Autor Wiadomość

Jolliee
Twórcy
Liczba postów: 77
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 533
Post: #1
Sad Łączenie spline
Cześć,

szukałem podobnego problemu w wyszukiwarce, ale nie znalazłem dokładnie tego samego problemu.

Mam problem z jednym blokiem mapy (tylko jednym). Nie działa na nim kompletnie funkcja "complete to" oraz łączenie splinów z przytrzymanym CTRL. CTRL kompletnie nie łapie splinów postawionych na tym bloku mapy, a "complete to" nie wyświetla tych czerwonych "cylindrów" na tym bloku. Dla wizualizacji film:

Proszę o pomoc:(





[Obrazek: sygna.png]
05.02.2021 23:16
Szukaj postów Cytat

Endhaltestelle bitte aussteige
Zbanowani
Liczba postów: 100
Dołączył: 09-2020
Post: #2
RE: Łączenie spline
Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.
Wykonaj skan za pomocą "Do with whole map" zaznaczając tylko: "Search for IDCode Double Entrys" i "Parameter Validation"
Podaj log na forum w tagach [code].

Właściwie to powinieneś znać to w małym paluszku, bo jak znam to tworzysz dużą mapę a my nie chcemy drugiego zbugowanego FS:wczolko:

Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...

06.02.2021 13:22
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #3
RE: Łączenie spline
Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
06.02.2021 14:00
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Ikarus 132 , Anonim17PL

Jolliee
Twórcy
Liczba postów: 77
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 533
Post: #4
RE: Łączenie spline
Cytat:Zapewne masz splina o długości 0m na kaflu, a taki potrafi rozwalić całe OMSI, bo tak. W zakładce Tile na dole po prawej stronie masz przycisk "Find Zero-Splines". Jeżeli taki splin jest to powinno wyskoczyć okienko z informacją o usunięciu.

Usunąłem wszystkie, ale dalej nic :E

Cytat:Myślę że to problem IDCode / złych parametrów.
Wykonaj skan za pomocą "Do with whole map" zaznaczając tylko: "Search for IDCode Double Entrys" i "Parameter Validation"
Podaj log na forum w tagach
.

Log nic nie wykazał :E

Kod:
Finished after 0:00:09
To wszystko


Cytat:Aha i mam nadzieję że te invis'y będą przerobione na kostki AI...
Kolego to podkład tylko pod kostkę :E

Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/


[Obrazek: sygna.png]
06.02.2021 16:18
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #5
RE: Łączenie spline
Ale usunięcie wszystkich splinów ręcznie nic nie da, bo nie da się fizycznie usunąć splina o długości 0m, bo on nie istnieje XD Rozumiem, że kliknąłeś ten przycisk "Find Zero-Splines"? Logfile w ogóle coś mówi?


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
06.02.2021 16:50
Szukaj postów Cytat

Endhaltestelle bitte aussteige
Zbanowani
Liczba postów: 100
Dołączył: 09-2020
Post: #6
RE: Łączenie spline
(06.02.2021 16:18)mmiki26 napisał(a):  Podsumowując niestety dalej jest lipa. Jako ciekawostkę dodam, że mogę łączyć spline używając CTRL jeśli przesunę się na 2 kafle dale, ale na complete_to to nie działa :/

Wygląda na to że splin jest na innym kaflu niż obecny albo coś nie gra z splinem/obiektem skrzyżowania.

06.02.2021 19:02
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 03-2020
Podziękowań: 1
Post: #7
RE: Łączenie spline
(05.02.2021 23:16)mmiki26 napisał(a):  Cześć,

szukałem podobnego problemu w wyszukiwarce, ale nie znalazłem dokładnie tego samego problemu.

Mam problem z jednym blokiem mapy (tylko jednym). Nie działa na nim kompletnie funkcja "complete to" oraz łączenie splinów z przytrzymanym CTRL. CTRL kompletnie nie łapie splinów postawionych na tym bloku mapy, a "complete to" nie wyświetla tych czerwonych "cylindrów" na tym bloku. Dla wizualizacji film:

Proszę o pomoc:(



Ja mam też podobny problem tyle że jakby na invis street mi działa complete to i wgl ale na innych splinach już nie i to na całej mapie a usuwanie 0m splinów czy skanowanie mapy chyba nic nie pomogło. Jeśli coś to jest to moja pierwsza mapka i nie mam wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o budowę map.


Robię projekt Łódź!;)
11.02.2021 13:50
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #8
RE: Łączenie spline
To może chociaż logfile? :<


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
11.02.2021 17:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 03-2020
Podziękowań: 1
Post: #9
RE: Łączenie spline
(11.02.2021 17:33)mati555 napisał(a):  To może chociaż logfile? :<

Chodzi ci o logfile z Do with whole map czy z folderu z gry?:E


Robię projekt Łódź!;)
15.02.2021 08:28
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 550
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 848
Post: #10
RE: Łączenie spline
Folderu gry.


Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!
16.02.2021 00:53
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: